Sygemeldt

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Som jeg har skrevet i et andet indlæg, så er jeg sygemeldt med stress og depression. Har haft det dumt siden før min barsel sluttede i december og presset fra arbejdet, samt rygsmerter (en rygskade jeg pådrog mig under sidste graviditet, der er sprunget op) har sendt mig ud over kanten. Jeg er pt. sygemeldt til 13 marts, men jeg håber virkelig på at få den forlænget. Kan slet ikke se hvordan jeg skulle være i stand til at arbejde igen lige foreløbig.
    Taber mig lidt hver dag og det må jeg ikke, stresser stadig over arbejdet, selvom jeg går hjemme.
    Er oven i købet blevet syg, hoste, feber og ondt i halsen. Så det er rigtig fedt. Og sindsygt hårdt at skulle passe en lille 11 måneders krudtugle! Heldigvis er hun ikke blevet syg, så hun kan komme i dagpleje om dagen.
    Skulle lige lukke lidt galde ud, tak til dem der gad at læse med.
    Lynne 13+2

LineHMLineHM
    Medlem

Hej Lynne.
    Hvor er det bare synd for dig. Har selv prøvet depressionens vold. Var selv stresset i mit tidligere forhold hvor jeg stod for alt man kunne forestille sig i og omkring et hjem. Han arbejdede meget og når han kom hjem skulle alt bare være klappet og klar og stakkels mine børn hvis legesager var kommet på afveje eller en cykel var væltet udenfor, sko ikke var i skoskab osv. Samtidig havde jeg en vildt underlig svigermor(ja, jeg trode det var en skrøne de fandtes), men det var virkelig en plet på hendes perfekte borgerlige facade, at hendes søn havde fundet en med to børn. Hun lagde bestemt ikke skjul på det, min daværende kæreste reagerede ikke, jo på mig, med at forsøge at rette på mig og kaldte mig kløvning osv. Efter tre år, hvor jeg var tæt på at miste min søn pga sygdom, gik jeg total ned med flaget, jeg udviklede angst, græd, tabte mig og det krævede medicinsk behandling. Da jeg var på vej op igen, fandt jeg ressoucerne til at sige fra og gik. Men jeg lytter til min krop nu og passer på mig selv og mine børn. Har lært vi kommer i første række. Tør nu at sige fra, er ikke længere en nikkedukke som bare tager i mod og kan sige nej nu uden, næsten, at få dårlig samvittighed.
    Hov, det var ikke min mening også at lukke galde ud. Ville bare sige dig, at jeg ved hvordan du har det, og lyt til din krop som faktisk er så dygtig at fortælle dig at nu må der geares ned. Håber ikke det var for meget det her… Men god bedring. Knus Line

BettinaMKBettinaMK
    Medlem

hej i to hvor er i søde, og yes yes kender det..

jeg syntes os det har været hård i perioder at gå på arbejde men faktisk lige så hård at gå hjemme og blive depri over det og total isoleret.

jeg skal snakke med min leder torsdag ang hvad jeg syntes om at hun sætter mig på 48 timers uge osv..

og så sige jeg vil ikke ha flere nattevagter samt at jeg vil gå ned i tid, jeg vil gerne holde de 3 mdr ud før jeg skal på barsel. for ja jeg elsker mit arbejde men begynder at hade det når der er for meget stress osv…

upsi nå der fik jeg da os lukke t en del ud. men det jo det vi gør deler erfaringerr med hinanden. dejligt i er her..
    god fantastisk weekend i skønne Quinder…
    kh bettina
    17+5

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.