Endelig tid til NF

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 Endelig tid til NF

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Fik min tid idag – 3. februar. Håber det kan sætte skub i glæden ved at skulle have et barn mere, så det hele ikke er så uoverskueligt.

Vh A.M. 11+4

Jubiii!! Så fik jeg endelig min tid til NF. Det skal jeg d.4.2 🙂
    Hvornår skal I?

Hilsen Mette 11+2

Jeg skal d. 13.2 🙂
    Lynne 10+0

Åh jeg er spændt og nervøs. Med min fornuft ved jeg at sandsynligheden for at alt ser normalt ud er stor, men frygten ligger og lurer i baghovedet.
    Glæder mig til det er overstået 🙂
    Hanne 12+5

fifi39fifi39
    Medlem

Jeg har først lige været til 1. graviditetsundersøgelse ved lægen i dag, så der går nok lige et par dage inden jeg får min indkaldelse til NF. Men nej, hvor jeg glæder mig. Og så selvfølgelig lidt nervøs.

Fifi

rejensmorrejensmor
    Medlem

Jeg skal også den 3.2. Jeg er bare så nervøs, er nogen gange sikker på, at der slet ikke er nogen baby…. så hvis det ikke lige var fordi jeg fortsat kastede op – ja …. nå, manden synes jeg er skør og forsøger at berolige mig.
    Håber jeg har mere ro på tirsdag ved middagstid!

Heidi 11+2

Ja, dejligt at få en tid…

Jeg var til NF sidste torsdag, da jeg var nøjagtig 12+0 Alt så fint ud, der var kun 1 barn (py-ha) og risikovurderingen var også fin. Dejligt at se spunken ligge og vifte. Det kan du godt glæde dig til.

Venlig hilsen Gitte 12+6 må jeg så være nu

Mostertil3Mostertil3
    Medlem

Hej alle
    Åh hvor kender jeg bare alt for godt det med at glæde sig vanvittigt til NF og samtidig være ved at dø af skræk. Man vil jo bare så forbandet gerne vide at alt er i skønneste orden. Jeg for syn for sagen i morgen kl. 9.30 hvor jeg skal stille til min første scanning. Er spændt til bristepunktet…
    Håber i alle nyder jeres graviditeter og får super dejlige oplevelser med at se jeres lille bebse på skærmen.
    Kh. Mia

LineHMLineHM
    Medlem

Jeg skal først d. 13/2 – om fjorten dage. Synes der er lidt længe til… Line 11+0

ingerningern
    Medlem

Jeg var i går og alt gik godt! D viste sig at jeg var i 14. uge 5 dage længere fremme end først antaget.
    Jeg synes man kunne se meget mere end for tre år dsiden, da jeg ventede min søn.
    Jeg havde min mor med til scanningen og det var hun meget begejstret for. Min mand kommer med til scanningen i marts.
    VH Inger

gesinagesina
    Medlem

Vi har også først tid om 14 dage, og jeg ved at lægen bruger 3D scanninger, så det bliver ganske interessant.

Torsdag d. 12. februar – og vi glæder os!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.