Er jeg den eneste, der er ved at gå amok…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 Er jeg den eneste, der er ved at gå amok…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Sports bh fra Sloggi!!! Ren bomuld er som en kølig drink på en varm sommerdag… Oversat til, de er fantastiske når man har tekniske problemer med vorterne 😉

Ellers ville jeg smøre med en kølende gel fra Aloe Vera, det tager kløen.

…. over mine bryster. En ting er de vokser – det kan jeg leve med (og min mand lever virkelig godt med det). Men mine brystvorter (og her undskylder jeg, hvis det bliver lidt for intimt, men det driver mig til vanvid) – de er yderst følsomme og de KLØR!!! Hele tiden – og hvor charmerende er det lige at stikke hånden ned i blusen og klø igen. Det går, når man er derhjemme (igen min mand har INTET imod det), men på arbejdet og når jeg er ude….

Jeg har uden held prøvet med forskellige bh’er – desværre er jeg allerede ved at vokse ud af flere af dem, så der er ikke så mange at vælge imellem.

Er der nogen, der har nogle gode råd?

Hilsen
    BebseAugust (8+3)

Uha ja! Det havde jeg helt glemt. Mine brystvorter kløede også som en sindsyg, da jeg ventede Lily. Jeg har desværre ikke noget godt råd.
    Lynne

zette82zette82
    Medlem

da jeg ventede min første kløede mine brystvorter også helt vildt, dette lader det til jeg er sluppet for denne gang. men jeg fandt ud af at nu mere jeg kløede på dem, nu værre blev det og nu mere kløede de. så jeg bed tænderne sammen når jeg havde været i bad sprøjtede koldt vand på og prøvede at lade være at klø for meget!! hm.. ved det ikke er nemt, du kan jo evt. prøve???

bismuthbismuth
    Medlem

Jeg havde det selv, dog kun lige i i et par uger. Min sygeplejerske sagde at jeg skulle skifte til sports BH’er og smørre vaseline på mine brystvorter, og det hjalp faktisk! Men jeg var så heldig at det gik hurtigt over. Mine bryster voksede i lynfart i ca 2 uger og gjorde mæg ondt, men nu er de ok:) de er store og meget faste, hvilket jeg ikke kan klage over, men gør ikke længere ondt. så kan kun håbe for dig det som his mig er en periode.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.