er helt ude af mig selv…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 er helt ude af mig selv…

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af trylletrylle.
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    trylletrylle
    Medlem

Kaster op i lange baner….ALT hvad jeg indtager kommer hurtigt op igen….føler mig mere og mere afkræftet…svært med 2 drenge på 3 og 5 med gang i den….Andre der har dage ligesom denne??

Det gik ellers lidt bedre synes jeg….men så skal man heller ikke mere end nå at tænke sådan før at man så er dårlig igen :-((

Knus trylle

Stakkels dig. Har selv ‘bare’ kvalme endnu, har ikke kastet op, men har været tæt på et par gange.
    Lynne

Anonym
    Gæst

Jeg kastede selv op i lange baner (mere end 20 gange dagligt) i min første graviditet, tabte 8 kg på 3 uger, og tilsidst var jeg så afkræftet jeg ikke kunne stå på mine ben, og måtte hjælpes på toilettet af min kæreste. Jeg lod det gå ALT for længe inden jeg søgte læge. Tilstanden kaldes hyperemesis, og nej, at være gravid er ikke en sygdom, men det kan det altså blive.

Du skal søge din læge, bive sygemeldt hvis du ikke længe er det, og evt en tur på sygehus for at få et væskedrop med elektrolytter – det gør underværker. Man kan få nogle stikpiller der kan hjælpe, de er temmelig dyre, og det er jo altid en smagssag om man vil tage medicin under graviditet, jeg ville undgå det hvis jeg var dig, på trods af lægerne forsikrer om det er harmløst.

Håber du har det bedre, for jeg føler med dig.

Nanna.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.