av av – og nu med kvalme!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2009 av av – og nu med kvalme!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    morogkonemorogkone
    Medlem

I går aftes var ganske forfærdelig. Jeg havde frygtelig ondt i maven, og da jeg vågnede i morges havde jeg det som om jeg slet ikke havde sovet.
    Heldigvis havde jeg fri i dag, så efter at have sendt mand og barn afsted sov jeg et par timer mere, og vågnede så med den ondeste kvalme!
    Så nu er kvalmen godt nok kommet her hos mig!…
    Jeg var ellers noget nervøs hele aftenen i går, for husker slet ikke at jeg havde ondt i maven da jeg var gravid med min datter.
    Nogle der har prøvet lign. ?

ttsttsttstts
    Medlem

Hvordan ondt i maven? Tvivler på at det er på samme måde, men jeg har ondt i siden ligesom sidesting, det gør bare pokkers ondt at trække vejret også, tvivler på at det har noget som helst med graviditet at gøre, men det er da temmelig ubehageligt.
    Tina

morogkonemorogkone
    Medlem

Ja det lyder da ubehageligt.
    Mit var nærmere ondt nederst i maven og så en stikkende smerte. Heldigvis har jeg intet mærket til det siden i går aftes, så jeg håber at det ikke kommer igen.
    Skal til lægen torsdag og have lavet vandrejournal, så jeg vil lige vende det med lægen, – jeg blev jo lidt nervøs.

Har du stadigvæk ondt ?

ttsttsttstts
    Medlem

Ja det har jeg faktisk, men det er lidt ligesom om at det nu mest er hvis jeg trækker vejret dybt ?!?
    Ja hvad ved jeg håber på at det er væk imorgen

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.