Ny på siden

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Maria,

Stort tillykke til dig.
    Har 2 børn på 8 og 6 år, så nu venter vi en “efternøler”;o) som jeg fandt ud af for små 14 dage siden.

Jeg skal først til lægen i uge 8, og først derefter vil vi sige noget til børnene – det er vildt svært ikke at fortælle det…

Forhåbentlig kommer vi til at få meget glæde af juni mødregruppen.

Endnu engang tillykke fra mig.

Mh Tilde. 5+5 (tror jeg!)

Anonym
    Gæst

Testede positivt hos lægen i dag, så nu kan jeg godt melde mig til herinde.

Jeg hedder Maria, og jeg har i forvejen Lærke fra aug06. Hvem er I andre?

Maria 5+1

Anonym
    Gæst

hejsa…

Jeg hedder Maria og er gravid med nr 3. Vi har i forvejen Liv fra 06 og sebastian fra 04

Knus Maria 7+0

SB1980SB1980
    Medlem

Hej! Jeg hedder Stine og et gravid med min og min dejlige kærestes første barn. 7 uger henne… 🙂

Glad81erGlad81er
    Medlem

Hej.
    Jeg er også helt ny herinde.
    Jeg tog en positiv test i mandags. Glæder mig til at få det bekræftet hos min læge. ( satser på at få en tid fredag )
    Jeg er 27, min kæreste 35. Har kendt hinanden i knap 8 år. Har kun haft 2 menstruationer siden at jeg smed p-pillerne. Overrasket over hvor hurtigt at der var gevinst. Er lettede over at vide at vi kan, da det er første gang at vi prøver.
    Håber at alt går som det skal og at vi får det sommer-barn som vi så inderligt ønsker !

skovgiveskovgive
    Medlem

hej

Jeg venter nr. 2 og vi har i forvejen Anna der bliver 1 år på lørdag og så har min mand en datter fra tidligere på 6 år

Berit

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.