Små hvide løgne

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2009 Små hvide løgne

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    stinemorenstinemoren
    Medlem

…kunne man man “opfinde” en halsbetændelse eller en eller anden virus, som du tager medicin for, som gør at du ikke må indtage akohol.

Bare lige en lille ide.

gryet1gryet1
    Medlem

Hej!
    Er der nogle af jer der har gode tips til hvordan man f.eks. kommer igennem et helt bryllup uden at folk skal gennemskue at man ikke drikker???
    Var til polterabend i går og det gik fint, fordi jeg var i bil og skulle være frisk til min fars fødselsdag i dag. Dog spurgte bruden mig (min svigerinde) om jeg var gravid, siden jeg ikke ville drikke i går, men jeg synes det gik fint med at slå det hen. Er dog straks mere nervøs for selve brylluppet den 22/11, hvor vi endnu ikke har sagt det (det er ihvertfald ikke vores plan. Vil gerne vente til starten af december.)
    Er der nogen med erfaringer???

Kh Gry

4evermor4evermor
    Medlem

Ja tak, dem kender jeg alt til 😉
    I går havde jeg “migræne” og havde taget noget stækt medicin for at holde det nede og fortalte, at jeg blev vildt syg, hvis jeg så drak.

Den virkede :-))))))))

Men nu er det heldigvis snart slut med alle de små løgne …. jeg gider dem ikke mere, så vi er så småt begyndt at fortælle det.

Trine

nettekobnettekob
    Medlem

du er på pencilin eller noget i den stil..
    HAr selv en julefest sidst i novmber, hvor jeg skal have tryllet en løgn frem…

molly23molly23
    Medlem

at du er chauffør?
    men så længe at du nipper til vinen, så er der altså ingen der ligger mærke til hvor meget du hælder indenbords. det er først når du siger nej tak…
    der sker jo ikke en skid ved at drikke et enkelt glas, og hvis du bare har dit glas fyldt, ja så er der ingen der “ser” noget….

vi holdte selv fest igår, og der var et par stykker der ikke vidste noget, men ingen fattede mistanke.. jeg havde sørget for at mit glas var fyldt konstant.. 😉
    og gik bare og nippede lidt til det når der blev sagt skål.

Hejsa.

Jeg skal også til 30 års fødselsdag næste lørdag og vil også der bruge den med pencilin. Er ret sikker på at fødselaren nok skal spørge mig hvorfor jeg ikk drikker også må jeg jo sige at jeg er på pencilin og ikk kan tåle det.

Liselotte 7+6

morogkonemorogkone
    Medlem

Ved min første graviditet brugte vi også den historie med pencilin eller andre gange havde jeg haft ondt i hovedet og taget stærke piller. Det er jo ting som der ikke bliver stillet spørgsmål til..
    Denne gang har vi besluttet at fortælle det, så vi slipper for alle de små løgne hele tiden. Så her i uge 8 er det allerede off. gjort

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.