Træt træt træt….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2009 Træt træt træt….

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    stinemorenstinemoren
    Medlem

Er der nogen af jer som også er utroligt trætte?
    Jeg syntes virkelig det er helt vildt, så træt jeg er hver dag.
    Jeg havde fri i går, og i dag har jeg været på arbejde fra 07-14, og alligevel ligger jeg bare på sofaen nu, og er fuldstændig færdig….

Ved godt de siger at man er lidt træt her i starten, meen……
    SÅ TRÆT? Mangler jeg mon noget? Tager Gravitamin hver dag og spiser ret sundt og fornuftigt…

Hmm, ville bare lige høre om der også er andre som render rundt som zombier, og om nogle har gode råd til at få mere energi?

Stine 7+5

Anonym
    Gæst

Nu ved jeg ikke om du har flere børn, men du hedder det samme som en fra mødregruppen november 03?? Jeg holder min gravidtet hemmelig lidt endnu, af forskellige årsager, men hvis det er dig, har vi set hinanden nogle gange 🙂

Ja. Trætheden er enerverende, især med fuldtidsjob og to børn (03 og 06). Jeg er ikke så gravid endnu, men har allerede haft halsbrand!

Mortiltre33 5+5

frklinemusfrklinemus
    Medlem

Kender det kun alt for godt. Jeg er totalt udkørt, har absolut ingen energi. Så det er min stakkels kæreste, som må stå for madlavningn og andre huslige gøremål…

Det er blevet rigtig slemt i denne uge, og jeg holder ferie. Så jeg gruer for at vende tilbage på job på mandag.

/Line (5+6)

4evermor4evermor
    Medlem

Åh ja, halsbrand … tell me about it …. det begyndte fa’me allerede ca. 20 min. efter befrugtningen ;-))) var derfor slet ikke i tvivl om, at jeg var gravid. Men hvis bare kvalmen bliver væk, så er jeg lykkelig.

Kh Trine

MATKATMATKAT
    Medlem

Ja, jeg synes godt nok også at jeg er blevet mega træt de sidste par dage. Er begyndt at falde i søvn på sofaen om aftenen, og så når jeg minimum at sove 8 timer (sover maks. 7 timer ellers), men jeg er stadig helt smadret når vækkeuret ringer. Halsbrand har jeg ikke endnu, men jeg synes godt nok at jeg har kvalme det meste af dagen efterhånden!
    Mange hilsner Matkat

Glad81erGlad81er
    Medlem

Jeg er også træt. Ved dog ikke helt om det skyldes graviditetten eller….. Har lige fundet ud af at jeg er gravid ( i mandags )( er maks 6 uger henne ) Er dog lige kommet hjem fra en laaaang flyvetur syd fra. ( Tog bus fra hotel kl. 10 og var først hjemme og gik i seng kl. 24 i nat )
    Sov til kl. ca. 8.30, gik i bad og faldt i søvn igen. Plejer ikke at kunne sove i løbet af dagen, men absolut intet problem i dag. Gaber pt. og kunne sagtens tage mig en “morfar” lige nu. Det eneste der holder mig vågen er at jeg synes at det er på tide at få noget at spise nu ( kl er 15.30 )

Tror at jeg vil prøve at se om det hjælper med lidt mad+drikke og lidt frisk luft/gå en tur med hunden.
    ( Skulle egentlig have været på arbejde i dag, men faldt som sagt i søvn…. )

stinemorenstinemoren
    Medlem

Hej.

Jo den er god nok, jeg var også på november 03, med min datter, som snart bliver 5 år:-)

Glæder mig til at du afslører din identitet….sjovt at mødes herinde igen…

Og puha ja, jeg skal nok ikke brokke mig alt for meget med kun 1 barn, men nøj hvor ligger jeg også meget på sofaen for tiden, og manden får her, også lov til at lave det meste af arbejdet herhjemme. har virkelig dårlig samvittighed, men har ikke overskud til at gøre noget ved det…..
    Halsbrand har jeg ikke set noget til, men syntes ud ove det at min mave allerede er blevet meget stor…meget større end på denne her tid, i første graviditet….

nettekobnettekob
    Medlem

melder mig også under den fane… Jeg er at finde i min seng lige om lidt selv om der er mange ting som jeg skal have lavet. Men det må vente til jeg har energi til det…

Anonym
    Gæst

Der er håb forude!!!!
    Jeg starter på 10.uge lige om et øjeblik og synes at de sidste dage ligesom er blevet lidt lysere igen. Trætheden har ikke været så dominerende og altoverskyggende, så jeg tror det lysner snart igen.

Håber for jer andre at i også snart ser den anden side af tunnellen hvor lyset atter skinner en lidt større sel af dagen..;o)

Bettina

Glad81erGlad81er
    Medlem

Tak for håbet 😉

nettekobnettekob
    Medlem

tror det er meget forskelligt.
    Jeg er 9+4 og jeg er først begyndt at blive træt de sidste 2 uger.
    Før var der ikke noget end bare normalt træthed

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.