Sove på maven

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2009 Sove på maven

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej med jer,

Jeg synes at det er tidligt at jeg ikke kan sove på maven mere, eller ihvertfald finder det ubehageligt – er der andre der skal til at vænne sig af med at sove på maven ???

Mvh
    Tilde ca i uge 6 uge…

ttsttsttstts
    Medlem

Kan godt mærke det ikke er super behageligt at ligge lige på maven, men hvis jeg ligger mig sådan lidt skråt, uden at kropppen ligger vrædet rundt, så går det.. Hvis du forstår, nyder min liggen på maven tid 🙂
    Tina

kaja05kaja05
    Medlem

Hej Tilde.. Troede bare det var mig der var mærkelig.. Jeg synes også det er utrolig ubehagelig at sove på maven. Men lige som en anden har skrevet her, bruger jeg også det med at ligge halvt på siden og halvt på maven. Men sover nu a h…… til lige for tiden, så håber du sove rbedre end mig hvilken stilling du så end vælger… mvh Karina

gravid1981gravid1981
    Medlem

Jeg kan stadig lidt endnu, må nyde det så længe man kan, men kan godt mærke, at der ikke er plads til det hele mere.

Det føles som om man ligger på to balloner og hovedet hænger ned i hovedpuden 🙂

Havde lige glemt, hvordan det var at skulle vende og dreje sig for at finde en stilling, som var behagelig at sove i.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.