Gravid igen efter SA i september

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2009 Gravid igen efter SA i september

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    gravid1981gravid1981
    Medlem

I midten af september 08 havde jeg en SA, hvor det var ca. 2 uger efter, at jeg havde haft ægløsning, så jeg har vel været max 4 uger henne, eller hvordan de nu beregner det.

Nu er testene positive igen, har taget to hjemmestest og fået en bekræftet hos lægesekretæren, og hvis man tager min SA dato som min sidste første menustrationsdag, så har jeg termin den 24. juni.

Tør ikke lade mig selv være alt for lykkelig, synes hele tiden jeg er på vagt efter smerter i den nederste del af ryggen, som da jeg havde min SA.

Hvordan kan man holde tankerne ude ?

Vi har i forvejen en dejlig dreng på 2, og vil gerne være forældre til nr. 2.

PS har rimelig mange ligamentssmerter, ømme bryster (rindende også), forstørret mave og begyndende kvalme….. Ville være træls at skulle udeholde alt dette, bare for at miste igen.

Anonym
    Gæst

Hej!

Jeg havde også en SA sidste weekend i september og er også lidt urolig. Men vi må jo bare prøve at slå det lidt hen, og tænke de positive tanker i stedet.. Og jo, det går selvfølgelig efter planen denne gang, ikke også? 🙂

Bettina

Anonym
    Gæst

Jeg havde kort tid før jeg blev gravid med min nr. 3 også en SA, og idag har jeg en rask og dejlig pige på 2 år 🙂

Så naturligvis er den der for jer 🙂

Anonym
    Gæst

Sorry, sidste weekend i august naturligvis…

Bettina

morboom2morboom2
    Medlem

hvor er det mærkeligt at læse dit indlæg det er som at se mig elv havde også SA den 11 august i 6 uge og har idag fået en positiv test og har ligepræsis de samme gener og tanker som dig og har også en dreng på to

Anonym
    Gæst

Kender det alt for godt…havde en SA i april – var i 15. uge. Så jeg er ret nervøs denne gang. har haft lidt ligamentsmerter idag og lidt brunligt udflåd, så tør selv ikke glæde mig endnu….men prøver da at finde de positive tanker.
    Har også en dreng på 2 år og synes godt nok det er svært at passe på sig selv når der skal leges løftes osv.

Anne (5+0)

gravid1981gravid1981
    Medlem

Undskyld, men hvor er det bare dejligt, at man ikke er alene i verden. Man får ret hurtigt lullet sig selv ind i den tro, at man er det eneste, som har oplevet det. Dejligt at der er andre man kan dele sine “oplevelser” med.

Jeg håber også på det bedste for Jer alle sammen.

Før jeg fik min dejlige søn havde jeg også en SA, dog en noget voldsommere én, end den jeg lige har haft, så kan man håbe, at det bare er den måde jeg bliver blivende gravid på ? Altså en mistet, en fantastisk fået.

Jeg ved jo godt, at kroppen udskyder fostret, fordi der er noget galt.

Mht brunligt udflåd, så kan det jo bare være, at din spire har sat sig fast på livmodervæggen, det kan godt give lidt blødninger – og det er vist omkring uge 5+0 – annet77 (anne), men det ved du vel 🙂 Så det håber vi, at det er.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.