Jeg er gravid!!!!!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2009 Jeg er gravid!!!!!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det er næsten for godt til at være sandt. Men den er god nok – der ligger ihvertfald 3 positive test på badeværelset. Taget hhv. torsdag, fredag og idag og stregen er bare blevet tydeligere for hver gang.
    Det er første mdr vi prøver og lige som sidst er vi bare super heldige og har fået gevindst i første forsøg.

Jeg kan godt mærke at min krop opfører sig anderledes end den plejer – lider i disse dage af slem hovedpine og så er jeg bare SÅ tørste og er småsulten hele tiden.
    Jeg er bare så lykkelig:-)

Mvh 2x juni ’07 og ’09

Anonym
    Gæst

Tillykke…Kan godt genkende den der med hovedpinen 🙂
    Og ømme babser og let murren i maven af og til. Og en let kvalme hvis jeg ikke stopper i hovedet ret jævnligt 🙂 Også her har der ligget fire positive tests på badeværelset, for hver dag mere tydelig… Man bliver bare ikke så erfaren, at man tænker, nå, jamen så er den der jo!
    Jeg er gravid med forhåbentlig tredje barn (har haft SA før)

Venligst fra Mortiltre33

lotsofilotsofi
    Medlem

tillykke med det – hvor er det bare dejligt

junimor09junimor09
    Medlem

Stort tilykke til jer andre.
    Jeg er også gravid – fandt ud af det i sidste uge!! Det er skønt! Jeg har været ved lægen, og han mener, at jeg er 6+5 dage henne.

I juni 08 oplevede jeg en MA, så det er også lidt noget andet at være gravid denne gang. Jeg prøver virkelig på ikke at være så bekymret og forsøger at tage det stille og roligt. Jeg dyrker dog ikke den vilde motion denne gang, som jeg gjorde sidst, da jeg i pollitiken læste om en stor undersøgelse, som viste, at der sandsynligt er en sammenhæng mellem jogging og spontane aborter.

Nå men ellers nyder jeg/vi det virkelig. Jeg har en rigtig god følelse med det. Sidst havde jeg nærmest en mens-lignende blødning, og det har jeg ikke denne gang. – har ikke set skyggen af blod. Det må da i hvertfald betyde noget positivt 🙂

Glæder mig til at følge jer andre herinde 🙂

🙂 junimor09

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.