Vente-SOMMER-tøj?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2009 Vente-SOMMER-tøj?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    LaLuna2LaLuna2
    Medlem

Jeg skal på en uges ferie til Egypten når jeg er i uge 12 (efter egen beregning ;-)) og jeg frygter at jeg til den tid ikke vil kunne være i mit almindelige sommertøj…
    Men hvor finder jeg lige vente-SOMMER-tøj? Gerne shorts og nederdele, samt bikini/badedragt…

Og så skal jeg altså bare have en af de der toppe, som jeg har set gravide med så tit, men ikke aner hvor kan købes: Det er en top med tynde stroppe, ensfarvet (men mange at vælge mellem) og det specielle ved den er at der er sådan en slags rib rundt ved maven og bryster, og så virker den vildt elastisk og alligevel støttende. Nogen der ved hvilken top jeg mener?

LaLuna

Anonym
    Gæst

Jeg kender godt de toppe (jeg har jo ikke andet end sommertøj fra sidst – min søn er fra november), de hedder mamalicious og de er bare så super gode. Man kan købe dem på nettet: http://www.mama-licious.com/ og mange andre steder alt efter hvor du bor. Ellers rigtig god tur, er selv lige hjemvendt fra en uge på Malta, det var skønt!

Knus fra Mette

idamaria83idamaria83
    Medlem

Prøv på http://www.trendsales.dk – mon ikke der er nogen, der forsøger at sælge deres vente-sommertøj?

/Ida 9+2 – der også har en del vente-sommertøj fra sidst – Annika er fra august….men en del af det kan altså sagtens bruges til vinter – der skal bare en cardigan over toppene og et par strømpebukser under nederdele/trekvart bukser.. 🙂

LaLuna2LaLuna2
    Medlem

Tak for svar. Men jeg kan slet ikke finde den omtalte top på den siden du henviser til??? Er det bare mig der ikke fatter noget eller hur?

Og tak for ønsket om god tur…
    Må indrømme at jeg har en del skrubler over at skulle gravid til et land hvor risikoen for dårlig mave er 98!!% (ifølge sygepl. som vaccinerede mig inden jeg blev gravid)
    Det er jo næsten umuligt at undgå så… Og der er ingen behandling at få når man er gravid…

LaLuna

idamaria83idamaria83
    Medlem

Hej igen,

Jeg vil anbefale dig, at finde en butik i nærheden, som forhandler mamalicious, de har med garanti toppene – og sikkert også i flere forsk. størrelser.

I øvrigt mht. dårlig mave og Egypten, så er der jo nogle retningslinjer, der kan hjælpe godt på vej (du ved dem sikkert godt, men nu skriver jeg det alligevel) – noget af det vigtigste er ikke at røre rå mad (grøntsagerne kan ske at være skyllet i vand, dit tarmsystem ikke kan klare), drikkevarer skal være uden isterninger (igen vandet), sørg for ikke at drikke af dåser og evt. vandflasker – men medbring sugerør – og så skal man sørge for, at når man har rørt ved penge at have hænderne i noget hånddecinficerende (du kan få det i matas og på apoteket) – i det hele taget gælder det om at være hysterisk med at hånddesinficere – jeg ved at mine forældre på den måde undgik mave-infektion, da de sidste år var på sølvbryllupsrejse til Egypten…

God rejse!! Og god jagt på toppene – de er supergode 😉

/Ida 9+4

Anonym
    Gæst

Føtex har nogle toppe der ligner dem! Jeg har en i sort og en i hvid – de er bare aaalt for store endnu.. :o)

Cristina 19+3 – på besøg fra marts

idamaria83idamaria83
    Medlem

I øvrigt kom jeg lige til at tænke på – hvis det er dit første barn du venter, så er sandsynligheden for, at du har brug for ventetøj allerede i uge 12 nok ikke særlig stor. Tror jeg var henne i uge 15-16 stykker ved min første graviditet før det blev nødvendigt 😉 og så er det med garanti bukserne, der kommer til at stramme før bluserne stumper 🙂

/Ida 9+5, der vist efterhånden af spammet den her tråd lige vel meget 😉

Anonym
    Gæst

Hej,

H&M har nogle rigtig gode toppe til 60 kr. Det er ikke vente tøj, men de er bare lange og kan give sig så dem bruger jeg rigtig meget. Jeg er 25 uger henne og ´har stor mave, men kan sagtens bruge dem længe endnu. Fordelen ved dem er at de går så langt ned, så jeg kan bruge almindelige bluser og t-shirts uden på, selvom de stumper lidt.
    I det hele taget har H&M meget tøj, som er kanon til gravide, altså det som ikke er ventetøj.

Held og lykke med tøj-jagten.

Maria

Anonym
    Gæst

Kom da lige i tanke om at jeg har fået en del sommer-vente-tøj, som jeg ikke kan passe (eller får brug for!), måske er du interesseret. Du skal bare betale porto, så sender jeg det gerne til dig! Ved ikke lige hvor smart det er, men det er da ok!

Cristina 19+4

LaLuna2LaLuna2
    Medlem

Hva størrelse er det?
    Har du mons tro nogle billeder / beskrivelse? Er det nyt eller?
    Og hvad mon du vil have for det?

LaLuna 8+5 😉

jogtjogt
    Medlem

Hej hej 🙂

Jeg sad lige på nettet og kiggede lidt forskellige ting, og så kom der er reklame op for sommer-vente-bluser, og straks kom jeg jo til at tænke på dit indlæg 🙂 og smuttede ind og kiggede på siden, for at se om der var andet end lige bluser og det er der, der er både shorts, t-shirts og ikke mindst badetøj.

Sidden hedder http://www.notanshop.com håber det kan hjælpe dig, hvis ikke du allerede har fundet hvad du skal bruge.

God ferie.
    Tina 11+1

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.