LaLuna skanning?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2009 LaLuna skanning?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej LaLuna

Hvad endte det med? Skal du skannes i dag?

Knus Gry 10+5

LaLuna2LaLuna2
    Medlem

Hej Gry!

Ja jeg er blevet scannet her i formiddag… Og der en én – og kun én lille spunk! Py ha!
    Fint hjerteblink og 8+4 i dag – præcic som jeg selv regnede med. Dvs termin 29/5-09

Så lægen tog fejl… Men pyt jeg synes bare det var dejligt at se at den var der, med hjerteblink og det hele – også selvom den “kun” er 21 mm lang hoved til hale… Og så giver det mig lidt ro i sjælen at vide, at alt – lige nu i hvert fald – er som det skal være, inden jeg tager på ferie til Egypten først i novenber. Har også hørt noget om at sandsynligheden for, at alt går vel er meget højere når først man har set hjerteblink…
    Kunne nu godt have kigget på den lidt mere end de få min det tog sygepl. at konstatere jeg ikke var langt nok til NF måling…

MEN… Jeg skulle jo også have taget blodprøven om, og det gik jeg ned for at få gjort med det samme så det var overstået, og hvem møder jeg dér? En aftenvagt fra mit arbejde! IKKE fedt… Især ikke da jeg kom til at melde mig syg i dag for overhovedet at kunne komme til scanning – noget jeg ellers aldrig gør men omstændighederne gjorde at jeg ikke kunne finde andre muligheder, da de ikke skal vide noget på mit job den næste månedstid…
    Hun nåede heldigvis kun lige at sige hej, men jeg har lidt af et forklaringsproblem når jeg møder på arbejde igen…. 🙁

Nogen gode forslag til hvordan jeg kan udbygge min løgn troværdigt og slippe godt fra det??? Prøv lige at spørge om jeg har dårlig samvittighed nu… HJÆLP…

Kram LaLuna 8+4

Anonym
    Gæst

Hej LaLuna

Tillykke med hjertblinket – dejligt at få set den lille.

Knus Gry

horisontenhorisonten
    Medlem

Jamen hvis du er syg, er det da ret “naturligt” med en blodprøve, hvis man har mistanke om, at du f.eks. har jernmangel og derfor er meget træt.

Det er mit bedste råd til en historie, med de oplysninger du giver.

Jeg skal scannes næste torsdag (12+6) og jeg glæææææder mig…… 😉

Held og lykke med historien
    Iben, Alexander (110907) og 11+4 😉

muzzi81muzzi81
    Medlem

Det giver bare sådan en dejlig ro at se der er liv:-) Jeg kom også for tidligt til scanning, men det går lige som for alvor op for en man skal være mor når man ser baby på scannings billedet. Ja sygehuset og blodprøve er vel en meget naturlig ting når man er sygemeldt. Du behøver sådan set ikke forklare hvad du lavede der.

molly23molly23
    Medlem

tja jeg ville nu stadigvæk sige det rent ud 😉

linka123linka123
    Medlem

hej molly tak for dit svar, er lige kommet tilbage fra lægen, fik en tid til på mandag Henrik Skensved Hillerød til en samtale, hvordan tingene skal gøres, bliver 40 i år, blev lidt grisk hos lægen, vil gerne have sat æg op så det blev tvillinger, da min tid snart udløber. 40 år ingen hjælp, skal selv betale. hvis det kom dertil ville vi også gøre det. hvor lang tid har du gået før du blev gravid.

kh betina

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.