NF og ændring til terminsliste??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2009 NF og ændring til terminsliste??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    gravid81gravid81
    Medlem
    gravid81gravid81
    Medlem

smart fik trykket på den forkerte knap, så fik oprettet uden tekst. hvem sagde fejl 40 🙂
    fik igår NF scanningen som viste den skønneste baby der lå og legede med sine små arme og sparkede med benene. fik et rigtig godt tal 1:16900 så nu er vi rigtig glade….
    men fik også ændert min termin så har nu termin d 4 maj istedet for d 7.
    så vil gerne lave nogle ændringer i terminslisten da jeg nu også er klar til at stå frem som den stolte kommende mor.
    ændringerne er at jeg i virkeligheden hedder Cirkeline ( nu kendt som gravid81)
    jeg skal nu føde på frederiksberg istedet for riget
    og har nu termin d 4 istedet for d 7 maj 2009.
    håber den der har terminslisten ser det her, for vidste ik helt hvor at jeg skulle skrive

Anonym
    Gæst

Hej Cirkeline

Tillykke med den veloverståede skanning – tænk at blive rykket frem i termin, mhmm endnu kortere til at man skal møde vidunderet ;o)

Knus Gry

maureenmaureen
    Medlem

tillyke med fremrykkningen. Passer det med jeres egne beregninger??? Jeg blev rykket frem sidst, med 14 dage men det passede ikke med vores beregning. Da det kom til stykket var jeg lige ved at blive sadt i gang, og johannes kom kun to dage efter den oprindelige termin……

gravid81gravid81
    Medlem

tja det passer meget godt med beregningen omkring ægløsningstidspunket ifølge min mens-kalender, men det passer ik ifølge min sidste mens. men tror at lægen har ert når de har rykket mig frem, for tror lidt mere på dem og ægløsning end på min sidste mens 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.