Var til NF i går:-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2009 Var til NF i går:-)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    horisontenhorisonten
    Medlem

Bare det var mig. Skal først i morgen, hvor jeg er 12+6.
    Næste gang skal jeg 19. december. Havde egentlig en tid 23. december, men det er sgu da for depri, hvis nu der er noget galt.
    Vi skal også passe vores søn selv, da vi og dagplejemor har ferie, og han skal ikke med til scanningen.
    Hvad var dine risiko-tal?
    Hilsen
    Iben 12+5

Anonym
    Gæst

I går var dagen, hvor jeg endelig skulle til NF, og heldigvis så alt fint ud. Der var hjerteblink og det hele Jeg havde min mor med, og det var en kæmpe oplevelse for hende, da hun jo aldrig har oplevet en skanning… Næste gang (til uge 20 skanningen), er det dog manden, som skal med;-)
    Hilsen Louise (12+1)

Anonym
    Gæst

Dejligt med veloverstået skanning. Kan godt forstå det var en spændende oplevelse for din mor ;o)

Glæder mig til fredag, hvor det bliver min tur.

Knus Gry

TottelotteTottelotte
    Medlem

Jeg var også til NF igår og kom ud med en risikovurdering på 1:3450. Det var superfedt at se den lille smølf ligge og sprælle og vinke. Man kunne se en masse, og vi har fået et fint billede med hjem.
    Min termin blev rykket tre dage frem, så jeg er 14+0 idag. Det vil sige, at jeg blev scannet på den sidst mulige dag (13+6).
    Næste scanning er 9/12, hvor vi håber på at kunne se kønnet.

Kh Charlotte

Anonym
    Gæst

Hej Iben,
    Mine risiko-tal var 1:3516, så det var fint. Sidste gang jeg var gravid var mine tal 1:17523, men der var jeg jo også 2½ år yngere…:-)
    Hilsen Louise (12+2)

horisontenhorisonten
    Medlem

Hej Louise.

Ups, det går godt nok hurtigt ned af bakke med de tal, hva’?
    Nu er det kun 1½ år siden, jeg sidst fik en vurdering, da var jeg 32. Så jeg håber da ikke, tallene ligefrem er 1/5 af, hvad de var sidst = 2000 nu, hvor jeg er blevet 33!
    Nå, men det ved jeg nok om 2½ time…..
    Uha, nu bliver jeg godt nok nervøs….. Bare ved tanken.
    Men glæder mig også til, at få det “overstået”.
    Bliver hentet på arbejde om 1½ time og så afsted på sygehuset.
    Kryds fingre og tæer m.m. (ben er jo for sent ;-))

Hilsen Iben 12+6 i dag, og i 14. uge i morgen…. forhåbenligt……

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.