Nf scanning imorgen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2009 Nf scanning imorgen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    SigurrosSigurros
    Medlem

Så skal jeg til Nf scanning imorgen og se om terminen er rigtig 🙂
    Glæder mig rigtig meget til at se den lille bebs, så har manden ovenikøbet taget fri for at være med 🙂
    Glæder mig og håber alt går vel
    Håber at i andre kan have en god dag 🙂
    Mvh Herdis 12+4

Anonym
    Gæst

Hej Herdis

Glæder mig til at høre om din skanning. Det er lidt sjovt som det svinger hvornår de forskellige steder vil skanne ;o)
    På Skejby fik jeg at vide i går, at de ikke vil lave NF skanning før uge 12+6.

Knus Gry

molly23molly23
    Medlem

øv herdis hvor er jeg bare misundelig..
    de laver ikke nf scanninger her i sverige, medmindre man er over 35… 🙁

jeg skal først scannes i december til gennemscanning. syntes bare det er så træls, især fordi jeg er mere bekymret her nu 3 gang end de 2 andre gange…
    har ingen symptomer… (joehh måske lige humøret)

men glæd dig.. det er dejligt at se derind i det lille univers..
    ps. ørn fylder 30 imorgen..

SigurrosSigurros
    Medlem

Nu har jeg været til skanning og det var en helt fantastisk verden at se ind i. Der var også fart over feltet, en masse sprællen og venden så jordmoderen var igang i 40-45min. Den stolte far var helt væk. Risikotallet var 1:17770, så ingen bekymringer herfra samt er blevet flyttet til den 2maj istedetfor 3. Nu skal den lille bare vokse og jeg glæder mig til at se den igen den 28november.
    Håber at i andre også får glædelige nyheder

meesalithmeesalith
    Medlem

Hvorfor allerede 28 november? Jeg har termin d. 3 maj og skal scannes igen d. 17 december.

og tillykke med det gode resultat!

SigurrosSigurros
    Medlem

Jeg ved ikke hvorfor det allerede er den 28nov, men det der hvor de har bestemt sig for at skanne for misdannelser og kønnet. Det kan være at det er forskelligt fra hospital til hospital.
    Har du været til NF skanning endnu?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.