hvor kan man

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    molly23molly23
    Medlem

leje en doptone (staves) så man kan lytte hjerte lyd derhjemme.
    er helt panisk her i 3 graviditet, tænker at man kan da ikke få 3 raske sunde børn. der må være noget galt. føler mig ikke gravid, andet end jeg er træt. og så har jeg små smerter, som jeg fornemmer er ligament smerter.
    er ved at drive mig selv til vanvid, og er rigtigt ked af at jeg ikke kan komme til nf scanning ( gør man ikke i sverige medmindre man er over 35) overvejer at betale mig til en trygheds scanning.
    men det er jo heller ikke holdbart.. fik lov at høre hjerte lyd hos jm sidst jeg var der.. det var svært at fange da jeg ikke var så langt henne, men vi blev enige om at give det en chance, alternativet var at jeg skulle til en trygheds scanning, men det er et værre papir roderi herovre, hvis man skal det. og først igennem læge og alt muligt…

Anonym
    Gæst

Åh Molly… Du skal IKKE leje en doptone… Hvis jm havde svært ved at finde hjertelyd, så får du det formentlig også og SÅ er panikken der!! Ring du hellere til lægen eller jm og få lyttet hjertelyd der! Eller ønsk dig en tryghedsscanning i tidlig julegave!? ;o)

Og selvfølgelig kan man få tre (og fire og fem!!) raske børn! Du og Ørn er jo unge og sunde mennesker…

Knus fra Cristina 20+0!! :o) Og Sebastian 2 år i dag!! :oD

Anonym
    Gæst

Her har jeg lejet en doppler:

http://www.billige-teste.dk/mas_baby_watcher___leje-p-61.html

Håber du kan åbne linket, ellers prøv på billig-teste.dk

knus

Anonym
    Gæst

Hej Sødte…:-)

Jeg har lejet en doppler både da jeg ventede mig med Theodor og med Bertram, og har været yderst tilfreds. Det kræver dog lidt tålmodighed, men synes ikke det har været svært. Bare man husker på at babyen ligger meget langt nede i livmoderen i starten af graviditeten, også selvom livmoderen føles stor (det fortalte min jordmoder mig)…

Du kan ikke få NF-scanning i Skåne selvom du er over 35 år. Jeg har desværre begge gange måttet betale mig til en nf-scanning i Danmark og det på trods af at jeg var 36 år sidste gang og vi HAR downs i familien! De har talt meget om at indføre nupp-testen (nf-scanning), men ingen vil betale så indtil videre er det ikke ført ud i praksis…desværre… Det koster 1200,-kr. i København på http://www.ultralydklinikken.dk
    Det eneste de tilbyder til gravide over 35 er en fostervandsprøve som kan ligge helt hen i uge 20 hvis man er meget uheldig… (dér fik jeg en tid…!!)

Vi høres ved, søde…ringer ang. søndag!

Knus
    Mette

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.