Pludselig NERVØS…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2009 Pludselig NERVØS…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    LaLuna2LaLuna2
    Medlem

Jeg er lige pludselig gået hen og blevet VILDT nervøs…
    Ved ikke helt hvorfor…
    Delvist fordi jeg fra den ene dag til den anden ikke længere kan mærke min livmoder ret godt – den virker som om den er blevet mindre…
    Delvist fordi jeg næste weekend skal på ferie i udlandet, og der er bare så mange ting at være nervøs for i den forbindelse synes jeg – bla at familien er nødt til at får det at vide før tid, af praktiske årsager – og jeg vil ikke fortælle dem noget, hvis der så slet ikke er noget at fortælle, det kan jo gå galt endnu…

Hvad gør man lige? Jeg blev scannet i tirsdags, fordi egen læge troede jeg var langt nok til NF, og der var alt ok.

Hvornår kan man høre hjertelyd? Jeg er 9+4 i dag og slank – har det mon nogen betydning for chancerne?
    Jeg ved ikke rigtig om ikke det virker vildt pyller hvis jeg bare ringer til Jordemoder sekretæren på Horsens sygehus og siger jeg er nervøs…
    Ville bare så gerne VIDE at alt var vel inden jeg tager på ferie og fortæller det til familien…

LaLuna

Anonym
    Gæst

Det kan da ikke skade og ringe til jm og høre om hun ikke kan hjælpe.. Jeg fik en “hystade-scanning” (mit udtryk for min handling.. ;o) ), da jeg var i 7. uge, fordi jeg skulle giftes om fredagen og vi ville offentliggøre det for alle der og det ville vi jo ikke, hvis den lille ikke var der… Så jeg ville da lige ringe i morgen og høre om de ikke kan hjælpe… 😉

Kh fra Cristina 20+4

hejderhejder
    Medlem

Jeg har også været nervøs – tenderende hysterisk:-)) Min læge har været meget forstående og givet mig ekstra scanninger – men inden jeg vidste det, undersøgte jeg hvad en privat scanning koster – og det er sølle 600 kroner – en billig pris, for at blive tryg igen.
    Tina, 11+0

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.