Andre der venter tvillinger?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2009 Andre der venter tvillinger?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Bare af ren nysgerrighed, og fordi det jo er lidt anderledes, så det kunne da være sjovt om der var andre 🙂

Louise 9+2 x 2

Anonym
    Gæst

Hej Louise

Så vidt jeg ved, venter vi ikke tvillinger…men er ikke blevet skannet endnu, så det kan selvfølgelig overraske ;o)

Men kom lige til at tænke på noget, da jeg læste, hvor langt du er henne – hvordan kan det være du allerede er blevet skannet 2 gange?

Knus Gry

Anonym
    Gæst

Puha tillykke med dine små guldklumper, skønt at blive belønnet med hele to små vidundere :0) er endnu ikke blevet sacnnet endnu, men me to små piger i for vejen, ber jeg til at der kun gemmer sig 1 i min mave *S* selvom vi har både har tvillinger og trelinger i familien (ad naturlig vej) skal først til lægen i morg, hvorefter jeg snart håber at få tid til scanninger da jeg går ind i uge 11 på onsdag.

Naja 9+5

Anonym
    Gæst

Hej Gry

Det er fordi mine unger bliver lavet ude i byen 😉
    Og der følger altid scanninger i kølvandet på en positiv test.

KH Louise

Anonym
    Gæst

Hej Louise

Ah, så er jeg med igen ;o) Det er da en dejlig service. Jeg skal til skanning på fredag….så derefter ved jeg, om jeg er i samme båd som dig ;o)

Knus Gry

Tillykke med tvillinger.
    Havde kun en denne gang, og vil sige heldigvis med fare for det kan misforståes Tvillinger er multi skønne men jeg vil gerne nøjes med et enkelt sæt 🙂

Kh line 12+6

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.