Til kvinder der lider af hyperemesis!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2009 Til kvinder der lider af hyperemesis!!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Amette74Amette74
    Medlem

Hejsa!

Selvom der ikke er mange af os, er der sikkert nogle andre derude, som også lider af svær hyperemesis, og jeg vil derfor dele med jer, at jeg har fundet en hjemmeside som beskriver sygdommen i detaljer og som ser på forskning og behandling. Ville sådan ønske jeg havde fundet den noget før, da det har været sindssygt hårdt at leve med en så sjælden sygdom, som de fleste læger ved så lidt om.

Siden findes her: http://www.hyperemesis.org

Jeg selv tudede da jeg fandt den, fordi der ENDELIG er nogen der forstår sygdommen, samt hvordan det er at lide af den – det er forfærdeligt. Desuden styrker det mig i, hvordan jeg skal behandles, når jeg mødes af uvidende læger. Hvis I er nogle derude der lider af det samme, er jeg sikker på I kan få hjælp og støtte her.

Mange hilsner en mor der har levet med svær hyperemesis alle 9 måneder af min første graviditet og nu er i 16 uge med svær hyperemesis igen 🙁

oktober78oktober78
    Medlem

Hejsa – måtte lige “google” det for at finde ud af hvad det var for noget. Jeg tror min gamle chef også led af dette, hun blev indlagt på hospitalet i begge sine graviditeter fordi hun intet kunne holde i sig. Jeg mener at hun fik noget akupunktur imod det?

Mvh. Pia 17+0 som ikke vil klage over de par uger med lidt kvalme som hun havde denne gang….

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.