Graviditetskalender med dagbog ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2009 Graviditetskalender med dagbog ?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Tinne3Tinne3
    Medlem

Da jeg var gravid med min søn for 5 år siden købte jeg en fantastisk lille bog om graviditet. Hver dobbeltside indeholdt information om ugens udvikling hos mor og barn samt nogle linjer hvor man kunne skrive egne noter. Den er jo sjov at have nu og sammenligne med, men jeg ville gerne lave en ny til nummer 2. Jeg kan bare ikke finde noget lignende nu. Jeg er jo egentlig mere interesseret i “dagbogen” end i uge-for-uge delen og vil derfor ikke give for meget for en bog en en masse info om graviditet.
    Er der nogen der har fundet sådan en bog ?

Knus Cathrine.

Anonym
    Gæst

Du kan da bruge dagbogen herinde!? Det har jeg gjort og så løbende overført til et worddokument. Gjorde det mens jeg ventede Sebastian og gør det stadig tit! Og så er jeg også begyndt at skrive til den lille ny.. Er sikker på at børnene også selv vil synes det er sjovt og det er helt sikkert effektiv dokumentation. 🙂

Cristina 20+0 og Sebastian 2 år i dag!

karibo19karibo19
    Medlem

jeg havde også en sådan bog for 6 år siden og kunne heller ikke finde noget der lignede, så jeg bruger den der hedder “Gravid – uge for uge” af Gitte Denker. Den kan bruges men er ikke som den jeg havde dengang 😉
    kh og god weekend!!
    kh karina

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg bruger også den fra Gitte Denker – den har jeg brugt ved de 2 første, og fandt den heldigvis igen på saxo.com ;o)
    Det er rigtig sjovt at se forskellene, og jeg håber, de selv vil sætte pris på dem, når de engang skal have små.

Knus Gry

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.