flow igennem navlestreng

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2009 flow igennem navlestreng

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej piger.
    Er der nogle af jer der ved hvornår de kan begynde og måle på flowet igennem navle strengen ??

Knus fra Christina

oktober78oktober78
    Medlem

men er alligevel ikke helt sikker – hold da op man glemmer hurtigt:)

Altså jeg kan se på mine gamle dagbogsindlæg at da vi var til hjertescanning sidste år i oktober på Skejby, hvor jeg var 22+0 blev vi gjort opmærksomme på at vi pga. den manglende vene i navlestrengen skulle have ekstra scanninger for at holde øje med Xanders vækstkurve og flowet i navlestrengen.

Men hvor tidligt man kan måle det, ved jeg ikke – ihvertfald ikke til NF, for hun kunne ikke sige noget med sikkerhed dér. Det var nemlig den samme som scannede os denne gang, som havde gjort det mange gange sidst, så hun vidste jo at det var noget vi var opmærksomme på. Men jeg vil mene at vi kan se det her d. 4. hvor jeg er 18+6 og skal til MD scanning.

Hvorfor vil du gerne vide det, hvis jeg må spørge?

Mvh. Pia

oktober78oktober78
    Medlem

Sorry – jeg ved jo godt hvorfor du gerne vil vide det…tanketorsk fra min side 🙂

Mvh. Pia 17+2

Helt i orden og spørge, her holder vi altså ikke noget hemmeligt skjult eller fortiet. Vi er meget åbme omkring det hele, men ja tænkte bare på om de snart kunne mæle flowet igennem navle strengen.
    På den måde tror jeg at jeg vil føle mig mere sikker igennem det her forløb.

Knus far Christina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.