Hej Karina og alle jer andre

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2009 Hej Karina og alle jer andre

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja jeg var jo til scanning igår pga blødninger i en uge og menssmerter mandag og heldigvis så alt fint ud. Og den lille lå og sparkede lidt rundt derinde kunne vi se (manden var med) 🙂 Vi var lykkelige!

Lægen sagde at alt så fint ud og at jeg skulle betragte min graviditet som helt normal men ville alligevel give mig en tid til en GU med forstørrelsesglas da jeg var meget irriteret og rød på livmoderhalsen… fint der blir gjort noget.
    Men efter hun havde sagt det var det ligesom om der kom små horn ud af panden på hende og hun forvandlede sig til en djævel! Hun var så ubehøvlet og sagde at de jo ikke kunne have mig rendende på afd hver uge for at scanne (noget min egen læge åbenbart har skrevet i et brev til hende at jeg skulle ha uden jeg viste noget). Og at de kun ville se mig igen hvis jeg fik styrtblødninger med klumper osv. Jeg fik ikke lagt et ord ind. Og kunne gå derfra glad men samtidig også forvirret og ked af det over den manglende forståelse det kvindemenneske havde!
    Det var min 4. scanning. 1.gang var en termin/sikkerhedsscanning, 2.gang styrtblødning, 3.gang 5dg efter styrtblødning da der også var kommet klumper og nu 4.gang pga blødninger i en uge og menssmerter… så jeg synes da bestemt ikke jeg har været til scanning uden grund.

Nå men for at dagen skulle blive endnu bedre måtte jeg også lige tilkalde dyrlæge til min hest da den havde fået skrabet en luns af hornhinden og brugte det meste af aftenen på at vente på dyrlægen og få behandlet. Så da jeg kom hjem i går var jeg helt færdig og mine ben syrede.

Men i dag er jeg frisk igen og MEGA glad for trods alt var det jo en virkelig dejlig dag igår 🙂
    Tak fordi du spørger til mig Karina… det varmer meget! 🙂
    Og tak til jer andre for at I læste så langt.. ss

Knuz Lena 10+0

Tinne3Tinne3
    Medlem

Hej Lena.

Først tillykke med at spiren sparker rundt og er ok, hvor må det være en stor lettelse.
    Dernæst, hvad er det dog for en tåbelig reaktion fra scanningslægen (og så ovenikøbet en kvinde, som man skulle tro kunne sætte sig ind i din situation). Selvfølgelig skal du da have de scanninger der skal til, og jeg kan da ikke se at nogen af de scanninger du har fået, har været uden grund. Det manglede da bare. Du skal bare blive ved med at bede om scanninger når du føler behov for det, det er dig der er gravid, du ved bedst med din mavefornemmelse om du har behov for en scanning. Jeg er faktisk temmelig forarget, som du nok kan læse, men jeg skal også selv til en tryghedsscanning i eftermiddag som jeg er meget taknemmelig for at have fået.
    Men prøv at lægge hende bag dig og glæd dig over liv hos spiren 😉

Knus Cathrine.

karibo19karibo19
    Medlem

Hej Lena
    Hvor er det dejligt at høre at alt ser fint ud, super!. Men hvor er det sog en underlig behandling du har fået, var det på Holbæk?? humm! Men i grunden kan du være ligeglad med hvad hun mener bare at alt er ok og du har ro i maven. Og lad være med at lade dig skramme af hende hvis du evt. skulle få behov eller føle sig usikker igen. Det er ligesom ikke hende der er gravid og oplever styrtblødninger mv. Min mand plejer at sige at når nogen mennesker opfører sig sådan “så skal de hjælpes lidt”. 😉 Det plejer fakisk at hjælpe mig når jeg siger det til mig selv.
    Dejligt at høre fra dig, pas godt på dig selv og håber at selvfølgelig også at din hest har det bedre !! hihi
    kh
    karina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.