Misdannelsesskanning vel overstået – dreng/pige ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2009 Misdannelsesskanning vel overstået – dreng/pige ?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    XandesmorXandesmor
    Medlem

Så er jeg blevet skannet (16/10) og alt var i skønneste orden. Et dejligt barn med alle lemmer i behold :-). Stumpen drillede os dog og ville ikke vise, hvad han/hun havde – eller ikke havde – mellem benene, så nu må vi vente til den store dag!! Han/hun lå med samlede ben og navlestrengen imellem benene, så der var ikke meget at gå efter. Jordemoderen havde en formodning, men det var ikke sikkert nok for os!!

Med de to andre fik vi det med vilje ikke af vide, så denne gang ville vi godt – og blev snydt 🙂 – så ingen praktiske tiltag herfra.

…og så er min kvalme endelig på retur. Jeg har stadig problemer med nogle dufte – fx. fra parfumer og cremer, men ellers går det meget godt!!!…når man ser bort fra ømheden i lænden/baller, bare fordi der har været lidt havearbejde!!!

Hilsen

Ida – 19+5

09musen09musen
    Medlem

sikke en drillepind, når I nu endelig gerne vil vide det!
    Men godt at høre at han/hun har det godt derinde! :o)

kh Louise 19+4

Anonym
    Gæst

dejligt med en veloverstået scanning.

Vores forløb også rigtig godt og HAN var i den skøneste ordning. Vi har i forvejen en datter på 5 og en søn på 2, så vi ville gerne have kønet af vide. Og der var ingen tvivl sagde jordemoderen, det blev en lillebror mere. Det syntes vi er rigtig dejligt. Var dog lidt bange for om vores datter blev skuffet, da hun meget gerne ville have en lillesøster, men ak nej, da vi fortalte hende at hun skulle have en lillebror mere, sagde hun. “åhh hvor jeg allerede elsker ham” så melter mig lidt. Bagefter løb hun op på værelset og tømte dukkeseng mm, for så kunne han sove ved siden af hende når han kom. Dejligt med de unger 🙂

kh Annette 20+1

Anonym
    Gæst

Tillykke med den fine bebs!

Ih, hvor jeg glæder mig til på mandag! 🙂

Cristina 19+3 og en stor plukve siden kl 7.. 🙁

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.