Til ChristinaRi

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2009 Til ChristinaRi

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    InarillaInarilla
    Medlem

Tillykke med Sebastians 2 års fødselsdag, håber i har haft en rigtig god dag..

Kristina 20+6

Anonym
    Gæst

Tak Kristina! Vi havde en rigtig dejlig dag! Han kom i vs, for vi tør ikke bryde rutinerne derovre, da han stadig er enormt ked af at være der.. 🙁 Men i går ville han gerne i vs og synes helt klart at det var sejt, at skulle have boller og frugtspyd med! For første gang gik han selv derind og var også med på at han skulle have overtøjet af og hjemmeskoene på – rigtig dejligt, for hormon-mor her.. ;o) Og så kom far hjem fra skibet og der var kort og gaver! 🙂 Han fik en stor Bruder-skraldebil af mine forældre og yngste bror og den var et hit! Den skulle stå ved siden af sengen og i morges, kl 5, da jeg hentede ham ind til os, skulle den også med! Nå ja, og så fik han sengetøj med gravkøer, cementblandere, tipvogne og andre maskiner på, af min faster. Det skal i tørretumbleren nu, så det er klart til i aften! 🙂

Så vi havde en dejlig dag! I morgen kommer farfar, farmor, faster Gitte og onkel Daniel og så er der flere gaver og lagkage! :)Han HAR fattet konceptet med at have fødselsdag… ;o)

Cristina 20+1 og Sebastian 2 år!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.