Mange tanker og humøret ..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2009 Mange tanker og humøret ..

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Da jeg skulle sove den anden dag brød jeg helt sammen og lå og tudede over “ingen” ting .. altså lå jeg bare og tænkte på en masse i mit liv og at faderen til mine 3 børn havde svigtet børnene så meget .. Og selvfølgelig er den tanke jo stadig i hovedt denne gang , selvom jeg er 100000% sikker på at min kæreste nu aldrig ville svigte den lille i min mave .. og han er der også 110 % for mine andre børn , mere end deres egen far nogensinde har været .. Men alligevel så bryder jeg bare sammen over de tanker og jeg bare har haft så meget ansvar over for de børn alene , og det har da været utroligt hårdt .. Holder ellers humøret helt i top og kan jo se på mine børn at jeg har klaret det alene over alt forventning .. Og børnehave siger også at de slet ikke kan mærke på børnene at der har været sket så meget i deres liv .. (mange flytninger og uden deres far) .. Men min tanke er bare at jeg ikke fatter hvordan en far til sine børn kan være så ligeglad .. Har det nu fint uden ham men min store dreng er 6 år nu og spørger jo tit efter ham og siger at han savner ham , og der står jeg så og skal svarer på alle spørgsmål uden at snakke et dårligt ord om deres far (selvom jeg tænker det) ..Men ville aldrig kunne finde på at snakke dårligt om ham til dem ..
    Nå men bare lige for at få tømt hovedet en gang ,så gik det lige ud over jer *Ss*..
    Hilsen Christina der nok skal klare det med min dejlige hjælpsomme skønne kæreste:D Kan slet ikke sammenlignes med den nar af en far til mine andre børn *Gg*
    og som synes tiden går lidt langsom for tiden da jeg først skal til MD d 7 nov ..

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.