Navne…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    metsen80metsen80
    Medlem

Hold da op det er svært med de navne. Vi er 100 % enige om, at hvis det bliver en dreng, så skal han hedde Phillip. Men hvis det bliver en pige, ja så er vi da helt på den. Vi kan absolut ikke blive enige om et eneste pigenavn….
    Jeg tror efterhånden, at jeg har foreslået 20 pigenavne, men ikke et af dem faldt i god jord.

Er I også begyndt at tænke/snakke om navne? Eller er det bare mig der er tidligt ude 🙂

Mette 17+6

Anonym
    Gæst

Næ nej, vi skal have navnet klar inden 8.11., for da skal Jacob til Afrika i tre mdr og hvis jeg skulle føde før tid, vil jeg ikke stå alene med den beslutning! 😉

Lige nu, efter endnu en brainstorm i lørdags, ser listen sådan ud: Asger, Ludvig, Christoffer, Marcus, Nicolai, Phillip, Samuel eller Tobias til en dreng eller Annika, Amalie, Freya, Kaia, Gry eller Julie??

Tror at Annika, Kaia og Gry ligger øverst.. Drengenavnene er straks noget sværere at hitte ud af, for synes ikke at nogle af dem vi har snakket om, virker helt rigtige.. Men på den anden side: Sebastian fandt vi også først da han var små ti dage gammel – selvom vi havde tre navne, da jeg skulle føde og Sebastian var IKKE et af dem.. ;o)

Så du er ikke ene på den post.. 😉

Cristina 19+3

Anja29pAnja29p
    Medlem

Her har vi snakket om følgende navne, Dicte marie eller Dicte Ulrikke og til en dreng har vi snakket om Hjalte Emil. I forvejen har vi Anna Frederikke.

Anja

CarohelenCarohelen
    Medlem

Vi skal have en lille pige, og er blevet enige om Victoria (medmindre hun overhovedet ikke ligner “sådan en” når hun kommer ud 😉

Vi har gjort det af flere årsager:
    – Navnet skulle være svensk-klingende, da hun er undfanget i Stockholm 🙂
    – Det skal være nemt at sige på flere sprog da vi rejser meget, og har familie i både Italien og Wales
    – Vores store dreng, Marcus, foreslog det uafhængig af os – og det er super at han er med til at bestemme (og faktisk tror det var hans forslag)

Men det er svært!!

Caroline 20 + 3

frodinafrodina
    Medlem

vi venter med navnene indtil jeg er blevet gennemskannet den 10 nov., hvor jeg håber de kan se kønnet. Egentligt har jeg masser af pigenavne, men kun 2 drengenavne:-) Måske fordi jeg øsnker os en lille pige. VI har en dreng og han blev først navngivet efter et par uger, da de navne vi havde fundet slet ikke passede til den lille dreng:-)
    Frodina, der næsten ikke kan vente med at blive skannet.

Anonym
    Gæst

“Jeg ønsker os en lille pige” Fed formulering… 😉

Anonym
    Gæst

Hvis vi får en pige skal hun helt sikkert hedde Marie. Det har de to store drenge også skullet hedde hvis de så altså ikke var blevet drenge.

Hvis vi skulle få dreng nr 3, ja så kniber det lidt. De navne vi har været enige om er brugt, Vi har i forvejen og Mikkel og en Emil, vil også gerne at det passer lidt med dem.

Er selv helt vild med Malte, men manden mener at det altså er en ost. Så måske en Magnus.

Håber vi får kønnet at vide ved md scanningen den 4. nov. Så kan navnet jo også nærmere bestemmes derefter.

Knus Sille

majapemajape
    Medlem

Vores pige skal hedde Nathalie, udtalt på den engelske måde!
    Det fortalte jeg min mand da vi mødtes i ´97 ( at hvis vi blev gravide og der kom en pige skulle det være det navn).

SÅ der er ingen tvivl.

Vi havde ellers valgt Mathinus fordi der er meget få drenge som hedder det i DK.

Hilsen Maja 21 + 1

snart2bebssnart2bebs
    Medlem

her er navne

Pige ….Alma/ mira
    Dreng……Emil

malene 20+1 iben 5 år

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.