Alt var fint!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

Og bebsen så ud til at have en tap… 🙂 Så det er altså en lillebror, der bokser rundt i min mave! Alt var fint: 4 hjertekamre, to hjernehalvdele og en lillehjerne, lårben på 3,2 cm, overarmsknogle på 3,1 cm og vand i maven. Ti fingre og to fødder! 🙂 Han var super aktiv.. Ih altså.. 🙂

Mht alle mine plukveer, var alt også fint. Lang livmoderhals, så de modner altså ikke – heldigvis! Bliver det ved bør jeg kontakte min jm. Sygeplejersken sagde at jo flere graviditeter, des flere plukveer, så.. Sådan er det åbenbart, ihf for mig. :o/

Cristina 20+3

loforalofora
    Medlem

Hej Christina.
    Hvor er det bare fantastisk alt det man kan se, ikke?
    Tillykke med den flotte scanning og med den lille supermand.

KH Lone 20+4

CarohelenCarohelen
    Medlem

Mange gange tillykke med den fine scanning – og med storebrors fødselsdag 🙂

Caroline 21 + 3

RockbabyRockbaby
    Medlem

Hvor er det skønt at høre! Har været inde og kigge et par gange i dag, for at se om du havde skrevet. Så dejligt at høre at alt er vel! En dreng mere lyder skønt, og som min mands chef siger: 1. præmie!!!
    Tillykke med det!
    Knus Christina 21+0

Anonym
    Gæst

Og så skal jeg scannes igen d. 16.12… :o)

loforalofora
    Medlem

Hvorfor skal du det? Privat eller hvad?

KH Lone 20+4

RockbabyRockbaby
    Medlem

Nej, hvor sjovt, det skal jeg også!!! Jeg skal til forundersøgelse til kejsersnit og skal også scannes. Hvornår har du tid? jeg skal til kl. 10.15, så kan det være vi mødes:-)

Christina 21+0

Anonym
    Gæst

Det er en vækstscanning, fordi jeg var undervægtig, før graviditeten. Så de skal lige se at Lillemanden tager på og vokser som han skal.. 🙂 Og en ekstra scanning siger jeg jo ikke nej til!

Cristina 20+3

Anonym
    Gæst

Jeg skal først til kl 12.45.. Men vi skal da ses igen?!?! 🙂

Cristina, der altså ikke siger nej til et ekstra kig ind til Lillemanden.. 😉

Louise05Louise05
    Medlem

Hej Cristina,

Iih, hvor dejligt at høre, at alt er som det skal være 🙂

Jeg blev også scannet i går, og sørme om det ikke også var en lille dreng 🙂 Helt vildt så meget man kan se. Han var helt ok, sagde den søde sygeplejerske – hun kunne tilmed se, at han ikke havde læbe/ganespalte – helt utroligt!!!

Dejligt for dig, at du får tilbudt en scanning mere – jeg kan slet ikke få nok, så vi kommer nok til at betale os fra en scanning mere 🙂

Knus fra Louise

snart2bebssnart2bebs
    Medlem

ej hvor dejligt alt hvor vel og tillykke med lille manden..

det bliver så min tur i morgen og glæde rmig for vildt.
    og skal også til en anden scanning i jan pga min overvægt

malene 20+4

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.