2. lægebesøg..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2009 2. lægebesøg..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    mettekaufmettekauf
    Medlem

Bare lidt status opdatering herfra…
    Var til læge den anden dag, og junior vokser fint. Vi vced desværre stadig ikke om det er en prinsesse eller en søsøver, men har bestilt tid til kønsscanning den 16. okt.

Vægt -5 kg (super super skønt)
    Blodprocent steget til 9,1

Lægen kunne desværre ikke måle hjertelyd, men var ikke bekymret, da det bare var fordi junior var alt alt for aktiv.

Mærker masser af liv, og heldigvis får min mand også lov at se og mærke det..

Mette 25+2 (tror jeg nok)

mettekaufmettekauf
    Medlem

Update..

Vi har bestilt tid til kønsscanning…

Vi har valgt en alm 2D på en klinik i Kolding. De virker fornuftige, men nu må vi se..

Nogen der har erfaringer med dem??!!??

Anonym
    Gæst

Er det den på Låsbygade? Hun er i hvert fald anbefalingsværdig fra vores side. Vi fik lavet 3d/4d scanning dernede og det var super godt. Hun har også klinik i Kbh og Århus mener jeg…

Jeg vil dog nok sige at hvis jeg endelig tog beslutningen om at få en egenbetalt scanning så ville jeg vælge en 3d/4d frem for en 2d da de “få kroner” mere er oplevelsen værd…. Det kan jeg kun sige udfra egen erfaring og jeg er glad for at vi valgte det dengang – det ville jeg også gøre igen hvis det blev aktuelt…

K 25+3

Anonym
    Gæst

er super glad for din anbefaling af dem i låsbygade, for der har jeg tid til 2D, 3D og 4D skanning d. 14. nov.
    skal bare lige have fundet deres nummer for papiret hvor jeg skrev adressen og klokkeslettet er blevet væk i flytterodet

Anonym
    Gæst

om alt det jordemoderen siger under scanningen og de spørgsmål I selv har under scanningen kommer med på DVDén eller om det “kun” er billeder. Det er den eneste kritik jeg har hørt. Men ellers er de vist meget , meget søde dernede..

Men jeg er spændt på, om de har fået udstyr, så der kommer lyd på DVDén, for det vil jeg gerne have, da jeg ved, hvor hurtigt man glemmer, og sikkert også de detaljer..

Men laver de scanninger med lyd, så skal jeg også have bestilt en tid, ellers bliver det i Fredericia.

Knus Helle 24+2

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.