plukveer

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

hvordan har i andre det med plukveer?

jeg venter jo barn nr. 4 og synes lidt jeg burde kunne huske dem, men synes godt nok de er trælse denne gang, de kommer altid her ved 17-18 tiden og så har jeg dem i jævn strøm hele aftenen

Anonym
    Gæst

Er det ikke også der, der for alvor kommer drøn på ungerne?? Jeg kan ihf mærke, at når Sebastian er hjemme og jeg er alene, så er jeg nærmest en stor plukve i flere timer.. 🙁 Og det gør nas! Fik i går scannet min livmoderhals, og de modner heldigvis ikke her endnu, men hende der scannede mig sagde at jo flere graviditeter, des flere plukveer..

Cristina 20+4 og Sebastian 241006, har termin i marts, men en igangsættelse i februar!

Anonym
    Gæst

Jeg er efterhånden begyndt at få flere og flere plukveer her på det sidste – på trods af at jeg har holdt ferie (fra job) i to uger nu. Jeg kan dog mærke at de dage hvor jeg har haft Laura (17mdr) hjemme fra dp og har slæbt lidt på hende og aktiveret hende på forskellig vis, op og ned a trappen og fra gulvet, bukket mig efter ting o.s.v. der har jeg haft flere. Jeg har en træls stikken i venstre side – ligesom sidestik men det kommer bare fra lyn som en klar himmel. Går ud fra det er ligamentsmerter…

K 25+6

signemignesignemigne
    Medlem

Jeg har også de der stik, der er ikke noget med det, men jeg har fået anbefalet et par dage på sofaen for at det skulle ligge sig. Har også en del plukveer men det havde jeg vist også sidst:-9

Funkymom10Funkymom10
    Medlem

oplever oftest plukveer om aften og om natten- skide irriterende fordi min nattesøvn er fuldstændig ødelagt og jeg er mega smadret og gnaven dagen efter- hvilket vil sige stort set hver dag hehe.Så nogle gange får maven lige en skideballe og et opgivende blik. Dog elsker jeg at mærke hende sparke og trille rundt derinde, selv om det til tider føles som stepdans direkte på blæren. Men jo plukveerne er der og de tager somme tider helt pusten fra mig fordi det gør nuller naller, men ser det som et positivt tegn- kroppen forbereder sig jo bare og gør mig kampklar til fødslen…..selv om jeg bander det væk til tider haha

Anonym
    Gæst

Plukveer har jeg ikke særlig mange af denne gang endnu.. På trods af det er min 6. graviditet . *s* Men kan jo værre det kommer..Tit kan plukveerne forværres hvis du føler dig anstrengt og måske er stresset..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.