vugge ????

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

jeg har til alle mine 3 haft en vugge til dem, men den er blevet væk i en flytning på et eller andet tidspunkt.

Nu overvejer jeg så om jeg skal eller ikke skal købe en ny vugge (øh ny brugt vugge) og i givet fald hvilken

Hvad gør i andre.-..køber i en vugge eller ikke???

Anonym
    Gæst

Vi har en alm tremmeseng men jeg ønsker mig en slyngevugge, men får vi ikke det så bruger vi tremmesengen, præcis som de to andre gange.

Anonym
    Gæst

øøøh hvad er en slyngevugge???

jeg overvejer vuggen fordi den fylder mindre i mit soveværelse og jeg vil kunne have den lige ved siden af mig

Anonym
    Gæst

Vi købte en brugt Leander, da jeg ventede Sebastian og den skal selvfølgelig bruges igen til februar/marts!! Vi købte den også af plads-hensyn, for i den gamle lejlighed, var der bare ikke plads til en tremmeseng. Jeg synes dog at Bassen blev for stor til vuggen, da han rundede 3-4 mdr, men da var vi heldigvis flyttet og så var der så rigeligt plads til tremmesengen.

Mht slyngevuggen: min veninde havde en og var super-glad for den til deres lille dreng! De købte en fra sneglehuset.com, lidt dyr, men nem at sælge videre, når man er færdig med at bruge den.

Kh fra Cristina 20+6 og Sebastian okt 06

Anonym
    Gæst

mine har heller ikke brugt vuggen mere end et par mdr. får nemig ikke små børn hos mig…..den mindste var på 3950 gram

Anonym
    Gæst

den ser lækker ud….men tænker bare på om de ikke kommer til at ligge ret rundet i ryggen

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

ifølge al info omkring slyngevugger så er det ok at vuggen former sig efter ryggen. Det er jo i grunden det samme som hvis man bruger en alm slynge til at bære sit barn i. Dem må de ligge i meget længere end f.eks bæreseler mv.

Anonym
    Gæst

Vi har invisteret i en leander vugge med himmel og krog til loftet.. Netop pgra. pladsen i soveværelset, og så det at vi kan flytte den med i stuen om dagen..

Har hørt så meget posivtivt om den, så måtte bare eje den :-)) Til de andre børn, har vi haft en tremmeseng..

Anonym
    Gæst

det er faktisk en leander vugge jeg har haft kigget på…

men flytter den godt nok ikke i stuen, da jeg ikke selv kan komme op og hænge den op igen pga. handicap

Byberg1982Byberg1982
    Medlem

Jeg kan helt klart anbefale slyngevuggen fra naturesway den er så lækker og komfortabel for den lille og den giver en rolig bevægelse i deres søvn.. Sundhedsplejen i holbæk anviser den f.eks til tvillingebørn med søvnvanskeligheder og til kolik børn…

Anonym
    Gæst

Jeg syede selv en slyngevugge til mit først barn, – det er ikke særligt svært og kræver ikke så meget… og økonomisk koster den næsten ingenting 😉

Hvis det kunne have interesse, så kan man se en syvejledning på slyngebarn.dk
    her kan man også få mange mange mange andre informationer ang. både slynger og slyngevugger 😉

vh Julie (25+3)

Anonym
    Gæst

Vi har en arvevugge i familien som selv min morfar har ligget i … .Dog har min mor købt ny madras til den … hehe – og nyt betræk og himmel men den er super pæn og sød så den bruger vi helt sikkert også igen denne gang. Den har alle de andre jo også ligget i plus mig selv og min egen mor så det er meget naturligt… Den står hos min mor når den ikke er i brug… så ved vi altid hvor den er…

Kristina 26+3

Felix16Felix16
    Medlem

Vi har sådan en kurvevugge i familien, som Lucas også brugte og den skal vi så bruge igen… Det er jo noget arve halløj, så jeg ved ikke engang hvad vi ville ha gjort hvis ikke vi havde den..

Så ville babyen nok bare sove i sin lift den første tid og så over i en tremmeseng??!!

Marie 27+0

mettekaufmettekauf
    Medlem

Sådan en har de også i min mands familie.. Den brugte vores første og vi er blevet lovet at vi må bruge den til junior.

Dog ville jeg nok ikke have købt en vugge hvis de ikke havde den, men bare brugt en lift i tremmesengen

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.