Indikationer på fødselstidspunkt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2009 Indikationer på fødselstidspunkt

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    biscuit80biscuit80
    Medlem

Ok, jeg ved godt, at der ikke findes nogen videnskabslige beviser på området…

Men. Som førstegangsgravid er jeg simpelthen så spændt på, hvornår vi kan forvente bebsens ankomst… Er der ikke nogle typiske indikationer, man kan holde sig lidt til? Fik eksempelvis målt min livmoderhals i uge 24, hvor den var 3 cm, så kan jeg vel ikke forvente at gå over termin, vel? 🙂

Nogen som kender til noget?

Kh. Lise 27+2

GrandAbelGrandAbel
    Medlem

Jeg fik på et tidspunkt et tip om at man var halvvejs når man mærkede det første “rigtige” spark – er det korrekt føder jeg 22. december… Så jeg satser på det er en gammel ammestuehistorie der ikke er for meget hold i ;o)
    Birgitte 29+4

biscuit80biscuit80
    Medlem

hehehe hvis den passer, så føder jeg også før jul 😉 Det er måske liiiige tidligt nok 🙂

Kh. Lise 27+4

ljmtwxljmtwx
    Medlem

Tror at du kan forvente at føde 2 uger før og 2 uger efter termin! Jeg har dagen inden jeg føder hver gang været meget TRIST og virkelig troet på at babyen ikke kom ud! 1. gang jeg skulle føde var jeg til JM 40+0 og hun sagde at Livmoderhalsen var 3 cm og der ikke var tegn! Uanset hvad så fødte jeg dagen efter!
    Jeg har lært nogle akupressur punkter som jeg trykkede løs på sidste gang, men jeg tror ikke lige det var dem der hjalp??!!

SÅ får du veer eller endnu bedre at vandet går, så er du i fødsel! 🙂

Tålmodighed, det er nok det vigtigste 🙁

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.