Vækstscanninger anyone??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2009 Vækstscanninger anyone??

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    biscuit80biscuit80
    Medlem

Hej

Er der nogen af jer, som går til vækstscanninger?

Jeg har lige været til 3D scanning her til aften, og jordemoderen spurgte, om jeg gik til vækstscanninger, for det skal man åbenbart, hvis man har et lavt BMI før graviditeten. Det har jeg dog ikke fået noget info om fra hospitalet trods en BMI på 16 før graviditeten. Babyen vejede dog 877g, hvilket er lige under gennemsnittet (bare 3 dage) og derfor fint. Jordemoderen anbefalede dog lige, at jeg får en vækstscanning om nogle uger.

Kh. Lise 26+2

Anonym
    Gæst

Er lige på besøg fra marts.. 🙂

Jeg skal til vækstscanninger og ved også at en veninde skal og vi skal begge føde på Viborg sygehus, men det var ikke fast praksis på Riget for to år siden eller i Viborg for 1½ år siden.. Måske er der kommet nye retningslinjer? Hvor skal du føde henne? Men du kan jo ringe til din jm og høre hende ad? Ved at jeg skal omkring uge 28…

Som sagt gik jeg ikke sidst, tog 18 kg på og fødte en sund og rask dreng på 3200 g og min veninde tog også godt på og fik en fin dreng.

Kh fra Cristina 19+4 og Sebastian 241006

hvormangehvormange
    Medlem

…nææh, men har været til 3D idag.
    Den sagde lige knap 1500g uge 28+5, så det var til den gode side.

Sus

valmuen40valmuen40
    Medlem

Heller ikke jeg, men jeg er så hård på maven at hverken jm eller lægen kan komme ind og mærke barnet så jeg går til alm. scaning så vi alle kan følge med i hvordan han vokser.
    Var afsted i sidste uge lige over 1200 g og det var fint. Jeg skal til skaning igen om 3 uger.

Karina 28+4

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.