pusletaske

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg vil købe en lækker pusletaske denne gang (…altså IKKE en Burberry til langt over 1000 kr….). Jeg har på nettet set på Gaia & Co. men har ikke set dem IRL. Nogen der kender dem? Hvilke forretninger forhandler dem? Vil gerne mærke, se og røre inden jeg køber så jeg vil helst ikke købe på nettet. Jeg bor i aalborgområdet. Er der andre mærker jeg skal tjekke ud? Er dog ikke til de hårde modeller!
    Hilsen Tine 28+5

GrandAbelGrandAbel
    Medlem

Jeg har set en til 500 fra meda – føres bla. i babysam. Jeg har kun set den på nettet, men synes det er en god pris og den ser super praktisk ud. Den skal jeg i alt fald ud at mærke på. Jeg har set på en del og umiddelbart er det den bedtse jeg har set (når jeg nu ikke kan få mig selv til at købe den til 1700 jeg har forelsket mig i…)
    Brgitte 27+4

Anonym
    Gæst

Hvad er det for en du har forelkset dig i, om man må spørge? :0)

KatchaKatcha
    Medlem

Jeg har købt en gaia og ko i Ønskebørn. Havde kun hørt godt om den, og synes selv den virker ret praktisk..:) Synes det er lidt svært at vide hvad man får brug for når man ikke har prøvet det før. Men den ligner også en alm. taske.. I ønskebørn havde de den i mange forskellige farver og mønstre..
    VH Kat 28+5

mettesunemettesune
    Medlem

Altså min pusletaske er ikke specielt smart at se på, men mega praktisk. Det var en der fulgte med den Simo barnevogn vi købte sidste gang og den har jeg simpelhen været så glad for. Rundt om pusletasken sidder et omslag (eller hvad jeg nu lige skal kalde det) som nemt kan tages af og bruges som pusleunderlag. Det er ret smart når man lige står et sted og der ikke er en puslepude, og man måske er nødt til at skifte på gulvet eller noget andet upraktisk. Derudover synes jeg også at det er rart at den kan hænge på styret så den ikke skal stå under barnevognen og fylde der. Min søster har en fra Gaio og Co, og den kan i al fald ikke hænge på styret, hvilket jeg synes er upraktisk, men ved ikke om de alle er sådan.

mette 27 +2

Hej
    JEg er lige på besøg:-) Gaia og co kan købes i ønskebørn, Sinnerup (den der førhen hed Bahne) og tror også i kære børn.
    Jeg har selv en og er rigtig glad for den den er lidt mere fiks end mange andre.

Louise

GrandAbelGrandAbel
    Medlem

Gravid2008:
    Det er denne her….
    http://lirumlarumleg.dk/shop/catalog/index.php?infoBox=1&cPath=33_170&osCsid=7c1a434ca767dbc2dce2e8d3310213ce
    Uhm hvor er den bare lækker. Jeg kan næsten lugte den dejlige læder bare ved at se på billedet ;o) Jeg har søgt til jeg var gul og blå i hovedet for at finde den billigere (evt. i udlandet), men jeg havde desværre ikke held med det.. øv øv øv…
    Kh
    Birgitte 28+0

ljmtwxljmtwx
    Medlem

Jeg har en Gaia og Co taske. Den er meget fin, men mindre kan sagtens gøre det! lige nu bruger jeg den i stedet til skoletaske! Som pusletaske har jeg en lille lærredspose med bleer, skumservietter og 1 ekstra sæt tøj i! Den snupper jeg så med i den taske der lige skal med! Det er faktisk ikke så vigtigt at det er en rigtig pusletaske… bare en der er rummelig! Dog er det rart at have en puslemåtte, men det kan et tæppe og en stofble jo sagtens klare!!!

Faktisk så synes jeg der er lidt for mange rum i Gaia’en, jeg bliver i hvert fald hurtigt væk i den!!! 🙂
    Men det er jo et temperaments???

quantumquantum
    Medlem

Jeg har en Oilily taske. Sådan en blød model der er vandtæt. Den kan både hænge på barnevogn og klipses på. Jeg har en firkantet model, men de fåes i flere udgaver. Den er god og rummelig og let at holde ren. Der en lille puslehynde med også.
    Normal prisen er 600kr, men har ofte set dem til halv pris. (Hvad jeg også selv gav)

Anja 29+3

Anonym
    Gæst

HOLD da op!!! Var lige inde på deres hjemmeside. Der var vist lige nogle julegaveønsker!!! Hold op de er flotte…måske var der en jeg godt kunne bruge til pusletaske i blå/brune farver!!
    Tine 29+2

Anonym
    Gæst

Er det ikke sådan en blomstret en? Jeg venter nemlig en dreng så den passer ikke så godt. Men ved du om den findes i flere mønstre?
    Tine 29+2

ljmtwxljmtwx
    Medlem

Husk at tasken er til moren/faren og ikke til barnet! Jeg har aldrig forstået de der pusletasker med bamser på man kunne få i starten af dette årtusind!

Anonym
    Gæst

pudsletasker, det kan være en hel jungle. Har selv haft de almindelige pudsletasker til at hænger over skulderen, til mine to første. Men til de to næste har jeg haft/og har, en ryg taske. Det er det bedste jeg har brugt. Med tasken på ryggen har man begge hænder fri, til barnet. For det er jo ikke altid man har barnevognen med med hvor pudsletasken så smart kan hænge på.
    En god rygsæk/taske med gode rum gør det fint ud for pudsletaske, jeg vil i altfald ikke bytte. KNUZ MT4.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.