voldsom kvalme

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Aj det er så træls. Kæmpede sindsygt med kvalme i starten og nu er jeg bare så plaget igen. De sidste par dage har været slemme, og føler mig også ør/svimmel i hovedet. Jeg har et blodtryksapparat hjemme, så jeg kan holde øje med om det stiger, men det ligger fint 100/65 som det plejer. Min mave rumler godt igennem, så måske lidt virus. Andre med kvalme?

Kh Maria 32+4

LemuelLemuel
    Medlem

Jeps – 24 timer i døgnet….behandlinger på sygehuset mv. Men, sådan var det også i 9 måneder sidste gang…..

Anonym
    Gæst

Jeg er begyndt at få halsbrand og kvalme om aftenen, og slemmest er det, når jeg ligger ned.
    Tror babyen optager så meget plads nu, at det er begrænset hvad min mavesæk kan rumme, før indtaget føde forsøger at snige sig tilbage, op i spiserøret igen.
    De sidste par uger har jeg spist to balancid novum tyggetabletter inden sengetid. Det gør at jeg ikke pludselig ligger med bræk i munden.
    Har forresten fundet ud af at indtagelse af appelsinjuice og sodavand om aftenen, er en mega dårlig ide at indtage ifht ovenstående problem…
    vh jane 34 uger + 5 dage

Anonym
    Gæst

Er også i den grad med på kvalmebølgen!! Men sådan var det også under sidste graviditet. Der havde jeg dog kun kvalme fra om eftermiddagen og om aftenen de sidste 5 måneder. Nu er kvalmen så begyndt at starte fra morgen til aften igen :o(

Så lever af frugt og især klementiner er et hit, så jeg nyder, at det er denne årstid!!

Marie 31+2 – der glæder sig til at kvalmen forsvinder, den dag jeg føder ;o)

linemor83linemor83
    Medlem

alle 3 gange jeg har været gravid har jeg haft kvamle med den første prøvede jeg at spise lidt knækbrød før jeg stod ud a sengen, det hjalp der. anden prøvede jeg det sammen uden held, så prøvede jeg med banan det var lykken og det hjalp osse 3 gang… jeg har en teori om hvorfor knækbrød ikke virkede 2 og 3 gang, der var det drenge og første gang var det en pige, ved ikke om min teori holder stik…. men det hjælper at spise lidt før man står op, og så husk at spise langsomt…. mvh line fra marts 08

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.