Aalborggruppe?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Forfatter
    LaviolaLaviola
    Medlem

Hej alle Aalborg og omegn-piger

Ved I, hvordan det gik med den Aalborgmødregruppe, der spænder fra sept til og med decembergruppen? Blev den etableret og mødtes I, eller hvordan?

Og er der nogle af jer, der vil være med i en IRL gruppe?

Hilsen Helle 32+2

Tinamor79Tinamor79
    Medlem

Hey : )

ved heller ikke noget mht den gruppe.

Men jeg er da også med i en IRL gruppe. Kunne da være hyggeligt, når vi alligevel bare går og venter : )

Tina 31+0

Anonym
    Gæst

Hej Helle

Nej, jeg ved ikke hvad der er sket med den gruppe, du omtaler.

Og ja, jeg vil gerne være med i en IRL gruppe. Jeg skulle også meget gerne snart få mere tid…

Hilsen
    Birgitte, 31+0

LaviolaLaviola
    Medlem

ps. hvornår går I på barsel? Jeg er hjemme og skriver speciale, så jeg er meget fleksibel med tidspunkt…

LaviolaLaviola
    Medlem

Lyder super, at I vil være med i en gruppe… Skal vi så ikke bare aftale en dato og et sted, og så kan vi lige skrive i de andre tre terminsgrupper, hvor og hvornår vi mødes, og så kan de komme elle rej, som de har tid, lyst og lejlighed til, eller hvad synes I?

Hilsen Helle 32+3

Anonym
    Gæst

Jeg går på barsel i slutningen af uge 44 (lidt snyd, men afvikler ferie og feriefridage og omsorgsdage op mod den reelle barsel:)

H,
    Birgitte

Tinamor79Tinamor79
    Medlem

Går fra i næste uge : )

Fredag er sidste arbejdsdag..
    Der må da være flere der bor heroppe nordpå..

LaviolaLaviola
    Medlem

Hej igen

Jamen har i så ikke et forslag til en dato? Når vi har den fastlagt, kan vi jo lige smide den rundt på de tre andre terminsgrupper, og mon så ikke, der er nogle derfra, der vil være med…

Hilsen Helle 32+6

Anonym
    Gæst

Hej igen

Skal vi mødes med eller uden børn? For jeg kan begge dele. Uden børn på hverdage, med barn (1år) i weekends.

Onsdag – fredag i næste uge er dog noget møg… Laura skal vaccineres, og bliver det som de seneste gange, bliver hun syg:(

Skal vi prøve uge 46?

Birgitte, 31+4, tror jeg nok…

LaviolaLaviola
    Medlem

Hej igen

Uge 46 er fint med mig. Vi kan for min skyld sagtens mødes med børn, men i så fald skal det helst være onsdage – onsdag den 13 november fx. Vi kan i så fald fint være hos mig (gandrup nord for Aalborg). Min datter er knap halvandet…

Vi kan også fint mødes uden børn fx på en cafe i Aalborg… Jeg kan ikke tirsdag den 11 november, da jeg skal til 3 lægeundersøgelse der, og fredag kan jeg kun indtil ved 14-tiden, men ellers er jeg fri både tirsdag og torsdag, samt evt onsdag med barn…

Hilsen Helle 33 uger

Anonym
    Gæst

Jeg ville have foreslået en af følgende dage:

Mandag den 10/11
    Onsdag den 12/11 (uden børn for mit vedkommende)
    Torsdag den 13/11

Om vi mødes privat eller på café er mig underordnet. Vi kan også sagtens være her, men jeg bor syd for Aalborg… Vi kan da starte på café, og så måske lige vurdere hvor mange vi er, og hvor vi bor hver især…

kh
    Birgitte

Anonym
    Gæst

Hvad siger I til onsdag den 12/11

LaviolaLaviola
    Medlem

He he, sådan kan det gå 🙂

Så vil jeg helst enten mandag den 10 eller torsdag den 13 november på en cafe i Aalborg…

Hilsen Helle

Anonym
    Gæst

Skal vi ikke snuppe mandag den 10. så? Så kan vi altid vende tilbage til torsdag, hvis andre er mere minded for dét…

Hvad med brunch, eller bare en kop et eller andet, på Penny Lane? Eller kender du hyggeligere steder?

Birgitte

LaviolaLaviola
    Medlem

mandag den 10 lyder fint for mig, og penny Lane er et af mine yndlingssteder, så helt ok med det også 🙂

Jeg smider lige besked rundt på de andre terminsgrupper, så får vi se, om der er nogle, der melder sig…

Tinamor: er du også frisk på mandag den 10?
    Hilsen Helle 33+2

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.