Spørgsmål

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har simpelt hen fået det så skidt! Jeg er forkølet, har ondt i halsen og min krop er helt mør og føler jeg går rundt i en boble! Jeg har ingen appetit overhovedet – tvang lidt suppe i mig og drikker lidt koldt sodavand!
    Jeg ligger bare på sofaen og slapper af, og der er masser af aktivitet i maven (sikkert pga.sodavand), men min kæreste er altså bekymret for lillepigen derinde… jeg havde det på samme måde da jeg fandt ud af, at jeg var gravid – derfor jeg testede.

Så nu vil jeg lige hører jeres kloge ord – skal jeg bare putte mig under dynen et par dage, eller gøre som kæresten siger, og ringe til lægen, jordemoder, fg el.?

Katja81Katja81
    Medlem

Jeg har lige haft en tur med hals betændelse, der var jeg bare helt nede, kunne ikke rigtig noget havde ikke lyst tl noget….

Så ja følg din kæreste og kom en tur til lægen….

Katja 29+2*2

Tag til lægen…bette be safe than sorry…

Anonym
    Gæst

Den lille tager ikke skade af at du får influenza eller f.eks. halsbetændelse, så længe det bliver behandlet korrekt.. 🙂 Så du kan da tage til lægen, hvis du føler en halsbetændelse er under opsejling, men er det blot en influenza bliver du under dynen og lader dig opvarte! :o)

God bedring!
    Cristina 19+5

LemuelLemuel
    Medlem

Jeg har lige haft en tur med influenza – der kører altså noget rundt for tiden. Hvis bare du bliver under dynen, ser en god film, drikker the og ellers bare slapper af og lader dig varte op:-) skal du nok hurtigt få det bedre. Og, som der allerede er sagt, tager babyen ingen skade af en influenza..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.