Super sensitiv

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Tinamor79Tinamor79
    Medlem

Hej piger

Jeg er begyndt at blive super sensitiv.
    Går rundt med følelserne uden på tøjet. Kan græde over de mindste ting. Begynder hvis jeg ser en baby eller et bryllup i tv eller noget andet der er trist.
    Desuden er jeg også begyndt at være lidt bange. Jeg er vant til at være meget alene også om natten da min mand har skiftende arbejdssteder. Det genere mig en hel del, da jeg ellers aldrig er bange for at være alene om aftenen og der er jo ingen grund til at være bange.

Andre end mig der har det på samme måde, så jeg ved jeg ikke er ved at blive skør??

Hilsner fra Tina 28+4

morkarina1morkarina1
    Medlem

har altid haft det sådan, er meget over beskyttende og vil helst have alle i nærheden af mig hele tiden (min mand datter mor og far og søster) det kan ikke lade sig gøre, men ville det helst.. tror man, når man nærmere sig fødslen, begynder at gøre klar til beskytte dette lille barn.. har altid selv været meget følsom nårjeg er gravid, græder ved det mindste, men tror det bare er hormoner..

kram karina (som så bryllup i tv den anden dag STOR hylende) 30+5

biscuit80biscuit80
    Medlem

Hej Tina

Er lige på besøg fra januargruppen. Jeg har aldrig haft let til tårer før, men efter jeg er blevet gravid, sidder følelserne mere og mere udenpå tøjet… Især alt der handler om min kæreste kan virkelig få tårerne frem. Vil også helst være sammen med ham hele tiden. Meget mærkeligt.

Kh. Lise 23+4

Anonym
    Gæst

Hej.
    Jeg er også meget alene denne gang, har de andre to gange ikke været det, min husbond arbejder nu udenlands. Jeg er også mere pivet end normalt, drømmer slet ikke om baby, men kun om husbonden…..håber at hormonerne lægger sig efter fødsel. Havde igår tendenser til at græde over ingenting…lidt belastende!
    hilsen Lene, kommende mor til tre.

Tinamor79Tinamor79
    Medlem

Hej piger

Tak for jerse svar og rart at vide det ikke kun er mig..
    Det svinger dog meget og de sidste dage har der ikke været noget af betydning.
    Rigtig god weekend til jer alle : )

Tina 29+2

Anonym
    Gæst
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.