Bækkenløsning???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2008 Bækkenløsning???

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det kan godt være symfyseløsning, som igen kan vare et forstadie til bl.. Det kan også bare være at den lille har vendt sig eller sat sig fast i bækkenet.

Pas du godt på dig selv de sidste uger, sov med en stor, fast pude ml benene, lav ingen vrid i kroppen og brug evt en varmepude. Panodil er også tilladt! Og glæd dig over at det først kommer nu… Jeg har begge gange haft bl, fra starten af… 🙁

Cristina 20+1 og Sebastian 241006

snejbjergsnejbjerg
    Medlem

Hej jeg har siden i går haft ondt og været øm i mit skamben, er der andre der her prøvet det? Jeg har før hørt at det kan være start på bækkenløsning, men ved ikke om det er rigtigt. I dag laver jeg absolut ingenting, ren afslapning. Min kæreste er i syd tyskland, så der skulle helst ikke gå gang i noget hun bliver bare derinde indtil han er hjemme igen :o)
    Sanne 36+4

dogs05dogs05
    Medlem

Min JM sgade til mig, at 90% af alle dem der af lægen får stillet diagnosen BL, har det ikke. Mig selv inkl. Hun har nu masseret min BL væk!!!
    Så hun er lidt en helt i mine øjne…
    Og jeg spurgte netop til smerten i skambenet, og hun sagde, at så tæt på fødslen hvor Lilllebror står langt nede i bækkenet, og det at der er frigivet hormoner til netop at løsne bækkenet (bare ikke for mange), så er det helt normalt.
    Du skal bare snart føde, min pige 🙂

Ditte 37+5 tror jeg nok….

Jeg har selv symfyseløsning. Jeg har forstået at det er det samme som bækkenløsning, bare foran ved skambenet. Jeg er i uge 36 og mit barn vender med hovedet opad. Jeg har haft det i et par måneder, men er blevet værre. Jeg ringede til min jordemoder forleden, for at høre om der var nogle forholdsregler jeg skulle tage. Hun sagde at jeg skulle tænke på det, som var det en forstuvet fod. Altså belaste minimalt og ikke gøre bevægelser, som gør ondt. Når jeg rejser mig eller flytter på mig i sengen, hjælper det at sørge for at mine ben er tæt samlede ned til knæene. Jeg tror ikke det siger noget om, hvorvidt fødslen er nær, men hva, det er den jo alligevel uanset hvad!

snejbjergsnejbjerg
    Medlem

Tak for det, hvor er det altså skønt at man kan få så hurtige og kvalificerede svar herinde :o) God weekend til jer.
    Sanne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.