Stilstand i vægten ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2008 Stilstand i vægten ?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Er jeres vægt også begyndt at stå stille?

Jeg var på vægten i morges og den siger +15 kg, hvilket er næsten det samme som for 14 dage siden, da jeg var til JM. Blopper blev skønnet til 2700-2800 g. på det tidspunkt.

Jeg troede, at det var nu, babyen skulle tage temmelig meget på hver uge? Men den suger måske næring fra mit overskudslager ;o) ?

Der er fint liv derinde, så det er jeg ikke bekymret for, og fik også kørt en fin strimmel i mandags på fødegangen efter mit lille biluheld.

Ann 37+1

stenkaerstenkaer
    Medlem

Jep… Jeg har ikke taget på den sidste mdr snart. Vægten siger 13,5 kg. Troede også og mente bestemt at kunne huske at vægten nu her ville stige helt vildt, men nej.. Og på sin vis er det jo bare skønt ikke!

Anja38+1

Anonym
    Gæst

Jeg har ikke taget på de sidste par måneder og da vægten her hedder 71-72 kg mod min før graviditetsvægt på 69, kan det nogen gange være lidt svært ikke at bekymre sig om barnet nu tager det på den skal. Jeg har dog været til vægtskanning i torsdags hvor barnet blev skønnet til at veje 2600, da var jeg 35+2. Hvilket måske er lidt under gennemsnittet men slet ikke lille. Maven vokser da også og jeg er andre steder tydeligvis blevet tyndere.
    Min konklusion, må lidt være at den lille bruger så meget energi på at vokse og karte rundt, at jeg med min tiltagende kvalme simpelthen bare ikke kan nå at spise nok, men at det ikke ser ud til at skade barnet.
    Frida

flaengflaeng
    Medlem

Hejsa

Jeg har heller ikke taget på i den sidste måned. Jo det er skønt. Og jeg ved fra mine vælst scanninger at budda tager fint på selvom jeg ikke gør det.

Knus Trine (36 +1)

Anonym
    Gæst

Hej Andersine.
    Jeg har heller ikke taget ret meget på her på det sidste, men lidt bliver det da til. Indtil videre 9,6 kg (startvægt 63 kg).
    Min baby vejer for lidt og for 2½ uger siden (uge 34+6) vejede hun 2138 g. Jeg skal scannes på torsdag så må vi se for der er jeg i uge 38+0.
    Lægerne har sagt til mig at det ikke hjælper at forsøge at spise mere for det tager hun altså ikke på af, men jeg skal selvfølgelig heller ikke sulte mig. Sidder lige og spiser morgenmad mens jeg skriver dette:
    1 glas juice, 1 glas kold cacao, 1 stor kop te
    1 krydderbolle med smør og ost
    150g cultura, med havregryn, isis (müesli), nødder, og 1 æble = 300 g

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.