Til jer der har født før, er i med på lidt statestik?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2008 Til jer der har født før, er i med på lidt statestik?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    muslemus27muslemus27
    Medlem

Jeg følger lige med herpå -for jeg har selv tænkt det samme!!

Men den med dårlig mave -den har jeg selv nu..dog tør jeg ikke tro på noget.

Joan 39. uge.

Sidder her og bliver så høj af at læse Rebeccas fødselsberetning – og glæder mig helt vildt og håber at jeg snart føder 🙂
    Så er det at jeg kommer til at tænke på om der er et mønster i barnets aktivetsniveau lige inden man føder, for jeg kan ikke selv huske det. Altså er der mere gang i barnet eller bliver det mere stille i døgnet op til fødslen eller giver det slet ikke mening…
    Det kunne være meget sjovt med en lille statestik, hvis der er nogen af jer som kan huske hvordan det var for jer.
    Bedste hilsner
    Christina.

Anonym
    Gæst

Jeg husker absolut ikke at der var nogen forandring i barnets aktivitets niveau inden veerne gik igang (og ja efter tænkte jeg vist ikke så meget over det

Frida

Anonym
    Gæst

Jeg husker heller ingen forandringer hos den lille– set i bakspejlet var jeg selv noget rastløs, gik tur med hunden 3 gange den dag 🙂

Selv under veerne bevægede den lille sig, så nej!

Strudel 37+0

bette33bette33
    Medlem

Kan ikke huske at der var nogen ændring i aktiviteten, kan tilgengæld huske rastløsheden da jeg gik 1 uge over tiden, og der intet skete før de tog vandet. Selv om jm havde prøvet en hindeløsning i uge 39.
    Har allerede den rastløshed nu, så der er laaang tid endnu 😀
    /Lisbeth 35+1

dogs05dogs05
    Medlem

nej, jeg husker heller ingen ændringer….
    Beklager.
    Det med den dårlige mave (kroppens egen lavement) fik jeg, men det var på selve dagen jeg fødte,og det var også der slimproppen gik. Og tegnblødning. Så alle tegnene kom samtidig, og bekræftede egentlig bare hvad jeg godt vidste; at fødslen var igang.

Ditte

LaviolaLaviola
    Medlem

Ingen afvigelser fra det normale mønster her hos mig i døgnet inden fødslen… Alt var normal, ingen slimprop, tegnblødning, “diarre” eller restløshed her heller… Vågnede simpelthen bare med veer tidligt en morgen og var ikke i tvivl i mere end nogle få minutter, om at nu var fødslen i gang… 🙂

Hilsen Helle 33+0 og på besøg fra december

Okay… Intet mønster 🙂
    Jeg er selv totalt restløs og fødslerne her i gruppen har bestemt ikke gjort det bedre – kan ikke huske at det har været så slemt før 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.