Fødselstaske

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter

Dumme mig, men skal man have bleer med til sig selv og til babyen når vi tager på hospitalet?

Jeg håber at det kan være i en lille taske – det er alt jeg har !!

😎

Linda

Anonym
    Gæst

Jeg ved det faktisk heller ikke, så jeg har pakket begge ting i tasken…..
    Jeg synes det er svært at holde det til en lille taske, især på denne årstid med babys tøj til hjemturen osv.
    Knus Rebecca 37+4

Anonym
    Gæst

Det kommer an på hvor du skal føde henne. Sidst fødte jeg på Riget og der skulle man kun have tøj med til sig selv. Alt andet var der til rådighed.. Spørg din jm.. 🙂

Cristina 18+5 og Sebastian okt 06

muslemus27muslemus27
    Medlem

det kommer an på, om du skal på barselsgang ell. patienthotel. Jeg har pakket det ned. men spørg din jordemoder- hun må kende proceduren for dit hospital.

Joan 37 uger.

bette33bette33
    Medlem

Det afhænger vist med meget af fødestedet. Sidst fødte jeg på Hvidovre, og der var der alt til rådighed. Andre steder skal man have alt med selv, så spørg hellere din jm :-D.
    /Lisbeth 33+3

Her i Horsens er der bleer, men man skal selv have dyne og sengetøj med til den lille, og det er fordi folk stjæler det!! Hvem er det lige der gider have en dyne eller sengetøj, hvorpå der står horsens sygehus?? Ja ikke mig.

Jeg vil pakke dyne, sengetøj og tøj til den lille i liften og så en taske til mig selv. Jeg må også hellere snart få det gjort. Min vandrejounal ligger fast i bilen, da jeg sidst kom afsted meget hurtigt.

/Joan 34+2 og igen for højt blodtryk :-((((

dogs05dogs05
    Medlem

som de andre også siger; det kommer an på hvor du skal føde, og om du skal på patienthotel eller ej. Så spørg dit fødested/jdm.

Ditte

Jeg skal føde på Herlev – nogen som har erfaring derfra?

Anonym
    Gæst

…og skal igen denne gang. Da jeg fødte min søn fik vi alt på hospitalet, bleer til William og mig, tøj + sengetøj til låns, osv. Grunden til at jeg har valgt at tage tingene med denne gang, er at vi jo sandsynligvis skal op og ligge på patienthotellet efter fødslen (det fandtes ikke sidst), og der ved jeg ikke om der er de samme muligheder. Men jeg vil spørge min jordemoder på fredag!
    Knus Rebecca

Rebecca,
    Kunne du ikke være sød at give mig besked når du har snakket med JM på Fredag, så jeg kan få min taske pakket færdig. Jeg skal nemlig først til JM anden uge i November – 4 dage før termin.
    1000 tak på forhånd og knus Linda

Anonym
    Gæst

Jo, jeg skal selvfølgelig nok give en tilbagemelding på hvad hun siger :o)
    Knus Rebecca

arhusnordarhusnord
    Medlem

Hejsa
    På Skejby er der mig bekendt alt til både mor og barn – og både på barselsgang og patienthotel.
    Hilsen Dorthe

dogs05dogs05
    Medlem

Ellers kan du da ringe til Herlev?

Hej Rebecca,
    fik du snakket med JM i Fredags?
    Knus Linda

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.