Øv øv – storebror er syg!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2008 Øv øv – storebror er syg!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    arhusnordarhusnord
    Medlem

Hejsa
    Ja så sidder jeg her på min sidste “fridag” inden forbesøg på Skejby i morgen og pks onsdag. Men det der skulle have været dagen hvor jeg liige fik de sidste ting på plads, er i stedet blevet til sygestue for storebror Silas som har fået høj feber og ondt i maven. Stakkels sølle lille skat – han er helt rød i hovedet og selv børnepanodil kan ikke slå feberen ned.
    Men han tager det som en mand må jeg sige og humøret er ok – håbede dog han ville tage sig en god lur (og mig med!!) men det blev kun til 45 min. Lige lidt nok når vi nu var oppe fra 23-3 i nat!!
    Nå men jeg må jo indhente i aften/nat, og så må far tage over – han går nemlig på barsel idag og 6 uger frem!!
    Hilsen Dorthe – 2 dage til lillebror kommer!!

Anonym
    Gæst

her er det bare storesøster der er syg med mellemørebetændelse. Men øret et poppet så nu er humøret højt igen.
    Men det er jo ikke helt det samme som at kunne slappe rigtigt af alene i de timer ungerne ellers er af sted i børnehave/skole.
    God bedring med lillemanden.
    hilsen Berit 39+1 og utålmodig…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.