Tegnblødning??

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    stenkaerstenkaer
    Medlem

Tror jeg har haft tegnblødning nu her i formiddags. DA jeg havde tisset og skulle tørre mig var der en helt frisk rød plet blod på papiret. Ikke mere end et knappenålshovede, men det var der!

Uuuhaaa er spændt på om noget er i gære. Havde de ondeste plukkeveer det meste af dagen igår…

Anja 37+3

snejbjergsnejbjerg
    Medlem

Uha hvor vildt, hvad gør du så ringer du og fortæller det til din jordemor? spændende om der er gang i det.
    Sanne 35+6

PompeiaPompeia
    Medlem

Så blev jeg os klogere..
    Nå men vi må da håbe at det alligevel er et lille tegn på at der ikke går sååå længe endnu! :o)

Knus

PompeiaPompeia
    Medlem

Ja jeg skal ik gøre mig klog på det.
    Men iiih hvor spændende! Glæder mig til at følge med.. :o)

Knus Katja 35+2

stenkaerstenkaer
    Medlem

Jeg ringede faktisk til fødegangen, fordi jeg blev helt nervøs og forfjamsket..Hun grinede lidt af mig og sagde at der jo kunne gå alt fra et par dage og så helt til termin endnu…Så..vente vente vente…..

Anja

molly23molly23
    Medlem

lyder spændende… held og lykke… 🙂
    men må jeg lige være lyseslukker et kort øjeblik og spørge om du har fået strixet en urin prøve, bare lige for at se om du ikke har blære betændelse.. kan nemlig også give en lille plet blødning.. håber selvfølgelig det er et tegn 😉

Hvor spændende. Der må også snart ske noget her i vores gruppe, men du er da velkommen til at vente lidt, så vi kan følges til Herlev *G*
    Linda

ida_bhida_bh
    Medlem

Hej

Vil heller ikke være lyseslukker :o)

Men tegnblødning har ofte karakter af en lille klat slim med en smule gammelt/nyt blod i. Knappenåls stor rød plet på papiret tyder måske mere på at du har haft en lille rift/hæmoride, der har blødt en anelse…

Men, men man ved jo aldrig, specielt ikke med de der uspecifikke start-tegn, vi må nok bare vente på de rigtig veer, før man rigtig kan “glæde” sig :o)

Ina

stenkaerstenkaer
    Medlem

Måske det ikke var det alligevel, men ikek til at vide, når ikke man har prøvet det før…. Skal til jordemoder imorgen og vil da lige tale med hende om det der!

Kh Anja 37+4

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.