Så er det min fødselsberetning.. (endelig ..Smiler.. )

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2008 Så er det min fødselsberetning.. (endelig ..Smiler.. )

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Så har jeg endelig født. Det var en laaaaang ventetid. …..smiler.

Det startede med tegnblødning onsdag morgen. og efterfælgene stærke og reglmessige plukveer onsdag aften. efter jeg havde lagt pigerne iseng gik mig og min mand en aften tur. ( de sov hos mine forældre) Da vi kom hjem, fra turen gik jeg iseng mens min mor og mand sad og hyggede og så en film. Jeg var bare træt, men jeg fik ikke lov til at sove længe da klokken blev 1.30 mærkede jeg at mine plukveer kom hyppigere og var stærkere så jeg ikke kunne sove. Jeg stod op af sengen og det gjore mere ondt nu, så jeg var sikker på at det var starten, og da det normalt går hurtigt besluttede jeg at vække min mand.

Der var en masse slimet udflod med en masse blod. Jeg tog ud på sygehuset kl. 2.30.
    Da jordmoderen undersøgte mig var jeg 5cm åben, så jeg blev sendt in på en fødestue klokken var 3.00.
    Veerne begyndte at tage til og klokken 5.00 fik jeg lattergas. jeg var 8 cm åben omkring 5.30 og fik enorme præsseveer. Det v det var rigtig hårdt at få at vide man ikke må præsse. Og der gik helt til klokken 6.20 før jeg var helt åben og måtte præsse. Fra det tidspunkt kom veerne med efter hinanden unden en eneste pause, de var i kurver sådan at det gjore mere eller mindre ondt og præssetrangen var større og mindre, men unde pauser, jeg havde virkelig brug for bare en pause på det tidspunt. …

Og en halv time efter, kl.6.47 kom hun ud. Jeg havde så blandet følelser da hun blev lagt på mig at jeg bare skreg og skreg selvom det var overstået. Det er ret pineligt at tænke på, men også underligt at jeg ikke ved hvad der gik af mig. hih.

Nu er nyder jeg bare at sidde med hende også når hun vågner om natten sidder vi to og hygger, jeg er meget træt da mælken først er løbet til idag og hun først nu er begyndt at sove i længere træk, i starten sov hun kun i 10 min og så skulle hun amme igen. ..

Mine to store piger Huaida og Ahida er meget glade for hende. Ahida som er yngst er lidt jaloux kan jeg mærke. Hun er også nysgerrig, og vil følge efter mig hele tiden, også når jeg sover med den lille går hun ind til os hele tiden og lader som om hun skal hente nogen, og så står hun og kigger på lille søster. Hun er kvik….
    Det er dejligt at deres far er her, for han har virkelig taget over …

Held og lykke til jer der ikke har født endnu.

KH
    Roula ..og Jumana 23.10.08

Anonym
    Gæst

hjertelig tillykke med prinsessen

kleine

arhusnordarhusnord
    Medlem

Hej Roula
    ENDELIGT – var lige ved at tro jeg skulle støde ind i dig til mit pks på onsdag!!!!!
    Stort tilykke med prinsessen – sikke et fint navn!! Håber vi støder ind i hinanden en dag snart, så jeg kan se hende!
    Knus fra Dorthe

mullefransmullefrans
    Medlem

Tillykke med din pige:-)

Kh Mullefrans

Stort tillykke med jeres lille prinsesse!!

Kh Fie 40+6

wildlionwildlion
    Medlem

Tillykke med hende, så kom hun alligevel ud 🙂

tillykke med hende 😉

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.