Så er jeg 41 uger henne

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2008 Så er jeg 41 uger henne

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

og der sker bare ikke en skid, æv bæv bussemand.
    Jeg blev sendt til akut scanning i Skejby i torsdags, fordi jordemoderen var i tvivl om bebs lå rigtig. Så Per og jeg tog en rigtig hyggetur. Jeg bliver stadig mere og mere imponeret af det sygehus, de er bare så super søde dernede. Jeg blev scannet og undersøgt af en rigtig sød læge og jordemoder, og bebs ligger rigtigt men stadig rimelig højt.
    Jordemoderen skønnede den bette til 4000 g. kl. 9.00 og vægtscanning på Skejby sagde 3970 g. kl. to timer efter. så de er jo rimelig enige hi hi.

Jeg har det stadig godt, selvom jeg selvfølgelig bliver lidt hurtigere træt.

Nå, men hvis ikke der er sket noget inden torsdag skal jeg ringe til svangerambulatoriet igen og få en tid til undersøgelse torsdag eller fredag, og så mente de at de ville sætte det igang senest søndag den 2. november.
    Per mener ellers at jeg skal føde idag, for han har 4 aftenvagter på arbejde i næste uge hi hi.

Tillykke til alle jer, som har fået jeres guldklump.

Knus Ninna

wildlionwildlion
    Medlem

Ja det bliver jo spændende at se om han får sin vilje. 😉

Efter størrelsen at dømme skulle der jo bestemt ikke være noget i vejen for at bebsen kom ud i dagslyset, hvor der er lidt mere plads.

Jeg har selv længe gået og været overbevist om, at jeg kommer til at gå over tid (hvilket så sandelig ikke passer min mand, som sjovt nok også hedder Per), men det meste af ugen og især i går begyndte jeg at tro, jeg nok kom til at tage fejl. Jeg har haft rigtig mange mens-smerter, men intet der rigtig har taget form til noget som helst. Det har nok hovedsageligt været fordi jeg har været svært plaget af luft i maven vil jeg tro. Det var dog nok til at jeg alligevel fik lidt fart på med at få pakket tasken til sygehuset langt om længe.

Nu er alting så faldet til ro igen, så måske kommer jeg alligevel til at gå over tid. Med vores held ender det dog nok nærmere med at blive på terminsdagen, hvor Pers arbejde synes det kunne være rigtig godt at sende ham på messe i Herning, 3 timers kørsel væk! De kom dog ikke igennem med deres ide om, at han skulle køre med en kollega derover – det kunne lige passe at han var strandet i Herning og så går fødslen i gang…!

Lene 39+4

jerriksvejjerriksvej
    Medlem

Ja jeg kender til den lange vente tid.. Jeg har det super godt fysisk, men nu syntes jeg alligevel tiden er gået istå og at der snart må ske noget, der er bare ingen tegn på fødsel endnu.. Har fået en tid til undersøgelse på tirsdag, så ender det nok med en igangsættelse på fredag øv øv!!
    Heidi uge 41+2

Lot80temLot80tem
    Medlem

Hej Ninna
    Ja så må den da gerne komme ud.

Jeg har ikke været så meget her inde den sidste tid. Men scningen gik godt nu vil de først se ham igen om et år så håber vi det går som det skal ind til da.

Håber da ikke du kommer til at gå en uge mere.

Knus Lotte og Noah.

Anonym
    Gæst

Her sker der heller ikke noget overhovedet. Er 41+2 i dag, men faktisk ikke så utålmodig. Jeg ved jo fra sidste gang (da gik jeg 17 dage over tid) at vedkommende nok skal komme ud før eller siden:-) Lige nu vil jeg bare helst holde på baby til på onsdag, for da kommer min mor og bliver til det hele er overstået, så kan hun tage sig af den store. Har bare ikke lyst til det der med at vække folk om natten og få folk til at passe hende (har en aftale med en legekammerats forældre og evt. vores barnepige – men alligevel…). Satser på at det hele ender med en igangsættelse torsdag eller fredag.

Hilsen Eivor

Kender det godt – jeg er 40+6, og der sker intet. og jeg har det fint – er dog vågen nu pga plukkeveer, så mon ikke, der snart sker noget – jeg er klar!! Specielt fordi hun blev skønnet til 4400 gr. for 1½ uge siden!!

Kh Fie

Ja – her sker der absolut heller ikke noget. Her står der 40+4. Der er ikke tegn til noget som helst og har det godt – dog med lidt bækkensmerter nu.
    Er så klar til at den stork skal komme forbi.
    Alle vores små babyer må bare have det for godt inde i maverne :0)

Held og lykke til jer alle der også venter.
    Stort tillykke til alle jer som har født.

Hilsner fra Katrine

Anonym
    Gæst

Dejligt at høre at man ikke er den eneste i venteposition. Jeg er 40 plus 6 i dag og er mega-klar. Min bebse er blevet skudt til at være rimelig stor (3500 for 14 dage siden) og jeg synes at bevægelserne i maven virker til at han har pladstrang, der er bare ingen tegn på at han er på vej. I morgen skal jeg til jordmoder. Hun plejer bare at mærke udenpå maven, men jeg kan da godt tillade mig at bede hende om et grundigere studie af underlivet, kan jeg ik? Mere for at se om livmodermunden er blødgjort eller om der er nogle tegn overhovedet på at han vil ud af hulen?? Hvad siger I?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.