Baby der ikke sover…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2008 Baby der ikke sover…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Helle1981Helle1981
    Medlem

Hej

Jeg sidder her og bliver lidt småirriteret over, at min pige på 15 dage er så svær at få til at sove og når hun sover, er det meget urolig søvn. Hun falder ikke sådan bare i søvn, hverken i barnevognen eller i armene.

Hvordan er jeres små? Falder de bare omkuld af sig selv eller tager det også lang tid? Og er der nogen, der har nogle gode tricks. Husker også det var et problem med vores første barn – hmm, måske ligger det i generne at være meget vågen!!!

Håber I har nogle gode råd, for jeg synes faktisk den uro er lidt hård, for man har aldrig ro til lige at smutte i bad eller drikke en kop kaffe i fred og ro.

Men måske jeg bare skal være tålmodig og tro på det bliver bedre af sig selv.

Helle og Julie 15 dage

englemajaenglemaja
    Medlem

Hej

Kender ikke selv til det endnu – min pige er også kun 7 dage gammel. Hun elsker barnevognen, men kan også sove i vuggen og især i armene.
    Men har en veninde, der har et barn som dit, og ja, det er rigtig hårdt.
    Ved også fra første barn, at det kun er omkring den første måned det er så let som nu, så bliver de mere bevidste og så er det slut med den lette søvn.
    Da mit første barn er født med astma og vejrtrækningsbesvær, håber jeg dog på, at det går lidt lettere denne gang.

Held og lykke med projekt baby sov bedre.

Mvh

Rikke

Janis25Janis25
    Medlem

Her har vi så en der sover meget om dagen, men slet ikke om natten.

Så der er mange problemer. .hihi

Vores første blev meget vågen, og vi kunne heller ikke få ham til at sove. Snakkede med sp om det, og hun havde forskellige tricks. Men mener dog han var lidt ældre. Noget med at svøbe i stofble og sådan. Men prøv at snakke med hende om det. Jeg begyndte at skrive ned, hvornår den lille sov, og fandt ud af, at han rent faktisk sov, men at det bare var mig der ikke følte det sådan.

Janis

Tobias er nogen gang vågen i op til 5 timer ad gangen, og det eneste det der hjælper nogenlunde er at have ham på armen eller i slyngen og så vil han ha mad hele tiden…

Nåh og nu er han lige vågnet igen efter 45 min i barnevognen, han har ellers lige været vågen i knap 5…æv, æv, æv!

Marianne og Tobias 3 uger!

Hej

Vi har heldigvis ikke problemer med Molli, men min første – hun var svær at få til at sove, indtil vi købte en voksi pose, pakkede hende ‘stramt’ ind i den, og huen godt ned i panden.

Jeg bruger også voksien til Molli, og om natten pakker jeg hende stramt ind i dynen, og så godt op om den side hendes hoved ligger til.

Det virker her – held og lykke, for det er frustrerende ikke at have noget sammenhængende fred.

Louise og Molli – allerede en måned:)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.