Lærke kom den 14 okt. ved planlagt ks.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2008 Lærke kom den 14 okt. ved planlagt ks.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    putfismorputfismor
    Medlem

Ja som skrevet lidt tidligt skulle min graviditet desværre ende med en svangerskabsforgiftning og derfor et planlagt kejsersnit.
    Jeg havde jo ellers gået og drømt om at få lov og føde naturligt denne gang, første gang endte det i et akut ks.
    Men nå ja når nu det ikke kunne være anderledes må man jo bare se på det at det vigtigsste er at få et sundt og rask barn ud og det fik vi så den 14 okt klokken 8,55 hun var 49 cm lang og vejede 2900 gram en lille fin prinsesse som så har været en super snuske til at tage nmors bryst på femtedagen såå nu føler jeg mig alligevel lidt som en rigtig mor, kunne ikke amme mit første barn og havde lidt opgivet håbet med hende her også men hun er en supersutter…

Tillykke til alle jer der har født og lykke til dem som venter endnu, herhjemme kommer der ikke så meget nyt skal lige have det hele til at blive rutine med storebrir og lillesøster sammen og så en hverdag 🙂

Mange hilsner fra putfismor

irenejorgirenejorg
    Medlem

Stort til lykke med lille Lærke.
    Kh. Irene

mullefransmullefrans
    Medlem

Stort tillykke med Lærke:-) Sikke et fint fint navn.

Dejligt at det gik godt med at få KS.

Kh Mullefrans

Anna4760Anna4760
    Medlem

Stort tillykke med lillepigen. godt at det hele gik godt og dejligt at hun vil ammes.

mange knus fra Anna og meluka

Tillykke med Lærke! Skønt navn! Dejligt at det kører med amningen 🙂

Kh Fie

marie8marie8
    Medlem

Stort tillykke med den lille pige.

Marie.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.