41+1, jordmoderbesøg i går

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2008 41+1, jordmoderbesøg i går

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Så er jeg 41+1 dag henne og var til jordmoderbesøg i går, hos en super sød og indlevende jordmoder, ikke min faste. Hun tilbød at løsne hinner, hvilket vi tog imod med kyshånd! Det var i går kl. 9 om morgenen. Hun mente så at der kunne komme skred i sagerne ved aftentid eller over natten.
    Jeg var meget fortrøstningsfuld og troede virkelig at det var nu. Lavede liste til min bror om hvad der skal ske når pigerne skal puttes: tisse af, nattøj, børste tænder osv., hvad der skal ske om morgenen, hvem der kan lide hvad i madpakken osv osv.

Men INTET er sket!

Jordmoderen skønnede lillebror til at veje 3.700 og det trøster mig lidt, troede faktisk at han ville blive skønnet større.

Fik kørt en ctg og han har det heldigvis fint i maven, det er vel derfor at han ikke har travlt med at komme ud til os 🙂

wildlionwildlion
    Medlem

Lad os da håbe, der snart sker noget.

Jeg var til kontrol i mandags og fik et skøn på 3.700-3.800, men jeg ved nu ikke rigtigt. Så skal den have taget 3-400 gram på på kun en uge i forhold til hendes seneste skøn – før der var det 100 gram på 2 uger, så jeg ved ikke hvad jeg skal mene. Nu må min også snart gerne finde udgangen, især da hvis den har så travlt med at vokse.

Lene 40+0 i dag

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.