Søvn!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Ved godt der har været indlæg om det før – men jeg må lige ud med min frustration!!! Herhjemme er vi ret trætte af, at lillemanden kun powernapper i løbet af dagen, dvs. max 10-15 min, så vågner han og vil kun falde i søvn igen på armen. Dette står på fra om morgenen ved 7-8-tiden og til om aftenen ved 19-tiden. Dvs. jeg har stort set ingen mulighed for at få en lur i løbet af dagen eller planlægge nogetsomhelst, endsige lave noget herhjemme. Vi har prøvet alt, har også SP inde over med div. råd, men intet virker. Kunne så godt bare tænke mig at han sov et par timer formiddag og eftermiddag. Vi svøber ham i dynen, men dette hjælper ham kun til at falde i søvn, ikke til at forblive sovende i mere end 10 min. Det er ret fortvivlende og er begyndt at tære på mig!

Kh. Eva og William 8 uger i morgen

zina1977zina1977
    Medlem

hejsa, bruger han sut?? Jeg ved godt hvordan du har det. For den problem har vi om eftermiddagen. Nu er min mand gået ud i det her regnvejr så hun kan sove i hendes barnevogn.

Mocca2goMocca2go
    Medlem

Her er Theodor også “på arm-barn”, og de dage, hvor man ikke selv har det store overskud, er det vildt frustrerende. Men han – og din William – må jo have brug for trygheden.
    Hvis jeg var dig, ville jeg investere i enslynge eller en vikle, så du kan gå rundt med ham og samtidig have begge hænder fri.

Christiane og Theodor 070908

Anonym
    Gæst

Her har vi også et “på arm-barn”, med mellemørebetændelse!!!
    I efterårsferien begyndte Emil ellers at blive bedre til at sove, men så blev han syg og nu vil han bestemt ikke ligge, hvilket nok mest skyldes ørerne.
    Han vil rigtig gerne ligge på min underarm, med hovdet ved albuen, således at jeg holder min hånd på maven/i skridtet. Han falder ikke i søvn her men ligger bare og hygger.
    Håber snart på lange søvn perioder for os alle.
    Knuz Malene og Emil 6 uger

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.